
1 din 3 | Ugur Yesil: În cei 15 ani de când suntem pe piaţa media am demonstrat că suntem inovatori, am creat adevărate trenduri în materie de formate TV şi ne dorim să facem lucruri extraordinare în continuare

2 din 3 | Cristina Sava, Director de Comunicare şi Marketing Kanal D

3 din 3 | Simona Pătruleasa, Denise Rifai și Cristina Sava
Ugur Yesil, CEO şi Executive Board Member Kanal D şi Radio Impuls, a primit aseară distincţia “Leadership în televiziune” la Gala Forbes Life Awards organizată de prestigioasa publicaţie Forbes.
Premiul este încă o recunoaştere importantă a succesului Kanal D, care a fost posibil printr-o strategie de business coerentă, precum şi prin intermediul unui leadership performant, care a pus mereu preţ pe oameni.
“ E o onoare să primesc această distincţie, e o reconfirmare a faptului că ceea ce facem este important şi vizibil.
Citește și: Kanal D, premiu pentru ”Leadership în televiziune”
La eveniment s-au aflat personalităţi din diferite domenii, oameni de business, care au făcut lucruri remarcabile în domeniile în care activează.
Printre aceştia s-au numărat şi Cristina Sava, Director de Comunicare şi Marketing Kanal D, Denise Rifai, prezentatoarea emisiunii “40 de întrebări cu Denise Rifai”, şi Simona Pătruleasa, prezentatoarea Ştirilor Kanal D matinale.Simona Pătruleasa, Denise Rifai și Cristina Sava
Importanta distincţie a fost primită într-o zi specială pentru întreaga echipă Kanal D. Dogan Media International a obtinut aprobarea CNA pentru preluarea licenţei audiovizuale a serviciului de programe Bucuresti TV, care va fi rebrenduit in noul Kanal D2.
De asemenea, Radio Impuls a primit aprobarea preluării de noi licente, Kanal D2 şi noile licenţe radio reprezenând un un pas strategic pentru Dogan Media International.La 15 ani de la lansare, graţie unui leadership performant şi unei echipe creative, Kanal D este una dintre cele mai apreciate televiziuni, cu un public eterogen. Staţia se află în top trei televiziuni generaliste din România, de multe ori situându-se pe prima şi pe a doua poziţie, în Prime Time, cat si în Day Time, pe toate targeturile monitorizate.
În continuare publicul va avea parte de programe atractive prin intermediul celor trei componente puternice ale Grupului Dogan Media International: TV (Kanal D), Radio (Radio Impuls) şi Digital.
Cristina Sava, Director de Comunicare şi Marketing Kanal D