Vindea legume la taraba in piata, iar acum conduce sute de magazine in 40 de tari. Care e povestea romancei
De la 18 ani, Teodora Burz lucreaza in industria modei pentru femei si barbati si se considera o norocoasa pentru ca face ceea ce ii place. „Pasiunile mele sunt legate de cariera. Preocuparile din putinul meu timp liber tin tot de zona de fashion”, spune aceasta, potrivit Business Magazin.

La varsta de cinci ani, Teodora Burz a decretat ca trebuie sa castige proprii bani, asa ca si-a insusit o mica parcela din gradina casei parintilor ei pentru a cultiva cu grija si simt de raspundere vinete, rosii, ceapa si ardei.
„Atunci mi s-a dezvoltat cel mai bine simtul competitiei si al lucrului bine-facut“, spunea Burz, pentru tirnaveni.ro. Dupa „recolta“, isi ducea legumele la piata din Tarnaveni, de una singura „Oamenii erau incantati sa cumpere de la un copil, asa ca eram prima care-si vindea marfa“, mai spune Burz, citata de aceeasi sursa.
La inceputul anilor 2000 Teodora Burz a pus bazele brandului de haine pentru barbati Ziggo House, iar ulterior a lucrat pentru retaileri internationali. De aproape sapte ani este country manager al Orka Holding (care opereaza magazine sub marcile Damat, Tween si D’S) in Romania si se ocupa de marketingul si expansiunea grupului turc la nivel international, care detine in portofoliu peste 400 de magazine de moda pentru barbati deschise pe aproape 40 de piete.





