Zapada in trenuri. Realitatea dura de la CFR: "Este foarte frig in vagoane"
Cu cat se inteteste gerul, cu atat calatoriile cu trenul incep sa se semene cu un sport extrem! Stratul de omat din vagoane este atat de mare, incat ai putea face si un om de zapada. Nu este nicio gluma, ci crunta realitate surprinsa de oameni care au strabatut tara dardaind de frig in compartimente. ##VIDEO41931##

Coridoare imbibate in zapada, geamuri inghetate si canapele ninse, care te invita sa dardai in timpul calatoriei. Asa arata, in continuare, trenurile CFR care circula in zonele lovite de viscolul puternic.
Daca pe holuri, stratul de omat se asterne din cauza pasagerilor de afara, pe coridoare, situatia n-are nicio scuza: pana si cosurile de gunoi si peretii din compartimente au inghetat.

Un constantean care si-a ajutat prietena sa gaseasca locul in trenul de bucuresti, a avut un soc atunci cand a urcat treptele.
ANTHONY LUNGU : Sosise trenul in gara la ora 17.00 si pe bilet aveam vagonul doi, la care era o usa inghetata. Ne-am chinuit ceva sa deschidem usa si cand am deschis-o, era plin de zapada. Asta in gara Constanta, nu? Da!
Un alt grup de tineri, care s-a resemnat pe drum, a incercat sa vada partea plina a paharului: cu atata zapada de pe coridoare au facut un om de zapada, caruia i-au pus, ironic, un chipiu cu insemnele CFR.
- Cum sunt conditiile? Cam mizerabile, cam frig...
- Cum e in tren, frig? A fost foarte frig!
Iar cei care nu mai au glas sa vorbeasca din cauza gerului din tren, au postat pe internet poze graitoare, care arata calatoriile de cosmar de care au avut parte.
FACEBOOK/ MARIUS MERCA

FACEBOOK/ IOANA MIHAELA:
E mai multe zapada in tren, decat afara. Bine ati venit in Romania, asa o tara frumoasa.
Nu angajatii CFR ar fi responsabili pentru iarna crunta din vagoane. Dovada este acest barbat, caruia i-au inghetat pana si sprancele.. Omul a inlemnit de frig, in timp ce se ocupa de problemele mecanice ale trenului.

PUNCT DE VEDERE CFR CALATORI S.A
Temperaturile extrem de scazute, de pana la minus 25 de grade celsius, au generat disfunctionalitati in coditii meteo extreme(...). Unele garnituri au avut probleme la sistemele de incalzire si au inregistrat intarzieri determinate de vitezele reduse, impuse de conditiile meteo.



