
1 din 3 | Ziua Îndrăgostiților 2025

2 din 3 | Ziua Îndrăgostiților 2025

3 din 3 | Ziua Îndrăgostiților 2025
Ziua Îndrăgostiților 2025: Iată ce cadouri nu este bine să oferi pe 14 februarie! Aduc ghinion în dragoste sau pot fi considerate nepotrivite
Ziua Îndrăgostiților este momentul perfect pentru a-ți exprima afecțiunea față de persoana iubită prin gesturi și cadouri speciale. Cu toate acestea, anumite daruri pot transmite mesaje nepotrivite sau pot fi considerate aducătoare de ghinion în relație.
Iată câteva cadouri pe care ar fi bine să le eviți:
Ceas
Deși ceasurile pot părea cadouri elegante și practice, în anumite culturi, acestea simbolizează trecerea timpului și pot sugera o limitare a duratei relației.
Produse de curățenie sau electrocasnice
Chiar dacă aceste articole pot fi utile în gospodărie, oferirea lor poate sugera că vezi relația ca pe o obligație sau că partenerul ar trebui să se ocupe mai mult de treburile casnice. Acest tip de cadou poate transmite un mesaj greșit și poate fi interpretat ca lipsă de considerație.
Ziua Îndrăgostiților 2025
Citește și: Mesaje de Ziua Îndrăgostiților 2025 pentru iubit, iubită, soț și soție
Produse pentru slăbit sau echipamente de fitness
Oferirea unor astfel de cadouri poate fi interpretată ca o critică la adresa aspectului fizic al partenerului, sugerând că acesta ar trebui să slăbească sau să își îmbunătățească condiția fizică. Acest gest poate afecta stima de sine a persoanei iubite și poate crea tensiuni în relație.
Ziua Îndrăgostiților 2025
Citește și: Idei de cadouri de Valentine's Day 2025 pentru iubit/ă sau soț/soție
Animale de companie
Deși un animal de companie poate părea un cadou drăguț, acesta implică o responsabilitate pe termen lung. Dacă partenerul nu și-a exprimat dorința de a avea un astfel de companion, este mai bine să eviți această idee, pentru a nu pune presiune asupra lui.
Este absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, din cadrul Universității București, şi deţine o experienţă de 14 ani în cadrul presei din România.
Şi-a început cariera în presa scrisă, iar ulterior a făcut tranziţia către mediul online, în special pe segmentul SEO.
În prezent, ocupă poziţia de SEO Specialist pentru stirilekanald.ro şi radioimpuls.ro, din cadrul trustului Dogan Media.
Este pasionată de lectură, schi, drumeţii montane, de pictură şi de tot ce înseamnă tehnologie.