București, cea mai mare piscină dupa fiecare ploaie. De ce se inundă străzile din Capitală după fiecare ploaie torențială
De ce se inunda strazile din Bucuresti. De cele mai multe ori, ploile torențiale din Capitală formează adevărate piscine. Străzi și bulevarde din zone cunoscute ale Bucureștiului se inundă la fiecare ploaie torențială.

De ce se inundă străzile din București la fiecare ploaie?
In articol:
- De ce se inundă străzile din București după fiecare ploaie torențială
- Cum s-ar putea rezolva această problemă
De ce se inunda strazile din Bucuresti. La fiecare ploaie serioasă străzile din București se inundă.
De ce se inundă străzile din București după fiecare ploaie torențială
La fiecare ploaie torențială, inundațiile fac ravagii în capitală. Mai multe zone din București sunt devastate de inundații, iar în unele situații apa ajunge până la capota mașinilor.
Acest lucru se întâmplă deoarece canalizările nu mai fac față, iar mașinile nu au mai putut înainta prin apa care s-a acumulat pe străzi.
Circulația este îngreunată atât pe carosabil, cât și pe trotuar.
Responsabilii cu sistemele de apă și canalizare din București susțin că timpul de intervenție în astfel de situații variază între 30 de minute și poate ajunge până la o oră.
Citeste si: 250 de rachete antigrindină au fost lansate pentru protejarea culturilor agricole
Citeste si: Pastila de a doua zi: Administrare, eficienta si riscuri
Citeste si: „Mergem la cununie” Theo Rose și Anghel Damian, în drum spre Starea Civilă- wowbiz.ro
Sistemul de canalizare din Capitală a fost făcut astfel încât să poată prelua toate apele murdare din oraș. Prin urmare, toate apele care se scurg de la chiuvetele și toaletele bucureștenilor ajung mai întâi în sistemul de țevi al clădirilor, iar de acolo trec într-o rețea de conducte mai groase care se ramifică în subteranele Capitalei. Aceste conducte ajung la 2.300 de kilometri.
Cum s-ar putea rezolva această problemă
Sistemul de canalizare al Bucureștiului nu poate fi reconstruit în totalitate, din mai multe motive. Primul: el nu poate fi dezafectat, pentru că trebuie să funcționeze continuu. Totodată, prețul estimat al unei reconstrucții pentru un astfel de sistem de canalizare trece de 20 de miliarde de euro.
Citeste si: Inundații și viituri după o ploaie scurtă
Totodată, în completarea sistemului existent s-ar putea realiza ”construcții anexe, cum ar fi deversoare, bazine de retenție, stații de pompare, derivații/interceptoare)” care să majoreze capacitatea sistemului de canalizare, au transmis responsabilii.
Mai mult decât atât, în locurile unde se construiesc extinderi stradale ale sistemului de canalizare, acestea ar trebui realizate într-un sistem capabil să preia apa de ploaie.
Există soluții pentru a preveni inunațiile de pe străzile din București pe termen scurt și mediu.
Citeste si: VIDEO| Românii au fost avertizați prin mesaje RO-ALERT de fenomene meteo periculoase

