Sărbătorile de Paște sunt un nou prilej pentru a ne oferi cadouri. Cu toate că anul acesta nu mai avem restricții, mulți au ales să comande produsele dorite tot online, așa cum o făceau în pandemie. În depozitele marilor retaileri, agitația este la ea acasă.
Anul acesta mulți dintre cei care aleg să facă cadouri, aleg tot comenzile online, de aceea în depozite se lucrează la foc automat.
Cele mai căutate cadouri
Cele mai căutate dispozitive de dimensiuni mici sunt tot telefoanele mobile, căștile wireless, ceasurile smart, iar dacă vorbim de cele de dimensiuni mari, laptopuri, televizoare și chiar frigidere.
Chiar dacă Paștele nu este neapărat recunoscut ca o perioadă a cadourilor, nu sunt puțini cei care folosesc orice sărbătoare ca prilej să le ofere un cadou celor dragi, iar alții doar profită de oferte ca să-și cumpere produsele de care au nevoie.
Citeste si: Calendar ortodox 22 aprilie 2022: Ce sărbătoare este în Vinerea Mare
Silvian Trandafir, reporter Kanal D : ”Cele mai căutate produse din punct de vedere al cantității săptămâna aceasta sunt următoarele: accesorii pentru telefon, hrană pentru animale, scutece, produse pentru îngrijirea corporală și chiar soluții de curățenie”
Volumul vânzărilor online continuă să crească
Bugetul mediu pentru cadourile de Paște este de 100-200 de lei, iar specialiștii spun că nu vom renunța la obiceiul pe care l-am deprins în pandemie de a comanda pe internet. Anul trecut, volumul vânzărilor online a fost mai mare cu peste 54% față de anul precedent, iar trendul este în creștere.
Citeste si: Recensământ 2022: Ce se întâmplă dacă nu completezi formularului?
Adrian Negrescu, analist economic: "Pandemia, restricțiile, au impulsionat vânzările online pentru că românii au înțeles că pot cumpăra de pe telefon, de pe laptop mult mai ușor, mult mai rapid și chiar mai avantajos decât dacă ar merge în magazine."
Citeste si: Preţ carne miel 2022: La ce trebuie să fim atenţi când mergem la magazine sau în piaţă?
Valoarea medie a coșului de cumpărături virtual a fost în 2021 de aproximativ 119 euro.
Materialul complet îl puteți urmări în cadrul Jurnalului Știrile Kanal D de la ora 19:00.
A absolvit Facultatea de Limbi și Literaturi Străine, iar ulterior a obținut un master în comunicare digitală.
”Sunt o fire curioasă și dornică de a învăța tot timpul lucruri noi. Printre interesele mele se numără călătoriile, cititul și social media. Întotdeauna mi-a plăcut să scriu și să folosesc cuvintele pentru a transmite mai departe povești oamenilor. De asemenea, îmi place să fiu tot timpul informată, astfel că job-ul de redactor de știri a venit ca o potrivire perfecta”.
Îi place rapiditatea cu care circulă informația în mediul online și adrenalina pe care o oferă o știre de ultimă oră:
”Cred cu tărie că viitorul jurnalismului cuprinde și zona digital”.