Câţi bani primesc de la stat tinerii care se căsătoresc?
Tinerii care se căsătoresc în 2021 vor primi bani de la stat. Însă, pentru a intra în posesia sumei de bani, aceștia vor trebui să îndeplinească unele condiții.
Author: Alina Raducu marți 07 septembrie 2021 , 13:56
Câţi bani pot primi de la stat tinerii căsătoriți?
Astfel, fiecare cuplu va primi suma de 1.500 de lei, net, de la statul român doar în cazul în care îndeplinește aceste condiții:
- cel puțin unul dintre soți trebuie să fie la prima căsătorie - cel puțin unul dintre soți trebuie să aibă domiciliul sau viza de reședință pe raza municipiului București, cu cel puțin 6 luni înainte de depunerea cererii de căsătorie - cel puțin unul dintre soți trebuie să aibă vârsta cuprinsă între 18 și 35 ani - soții nu trebuie să aibă datorii neeșalonate către bugetul local
Dacă veți îndeplini aceste condiții, trebuie doar să mergeți la CTMB, Centrul de Servicii Comunitare Integrate pentru Tineri al Municipiului Bucuresti, și să depuneți cererea pentru a primi cei 1.500 de lei. Nu este obligatoriu să meargă ambii soți, ci poate să facă asta doar unul dintre ei.
Ce acte vă trebuie pentru a putea primi suma de bani de la stat?
o cerere tip (aceasta se va completa de către soțul care este titularul contului bancar, în care se vor vira banii)
acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal, care se va semna și se va completa în fața reprezentantului de la Biroul pentru Relații cu Publicul al CTMB
o copie conformă cu originalul a cărții de identitate a ambilor soți, valabile la momentul depunerii, cu numele de familie purtat după căsătorie; în cazul sotului care își schimbă numele dupa căsătorie, copiile C.I
vor fi în incidența prevederilor art.4, alin. 5 din Lege a 551/2020 și vor fi acceptate si copiile C.I. conforme cu originalul, cu numele purtat anterior căsătoriei
un extras de cont, din care să reiasă titularul contului și codul IBAN. Titularul contului va fi și semnatarul cererii
un act doveditor, prin care cel puțin unul dintre soți atestă domiciliul sau reședința în municipiul București, cu cel puțin 6 luni înainte de depunerea cererii
certificate de atestare fiscală, din care să reiasă faptul că beneficiarii nu au datorii către bugetul local