Cum protejezi reputația companiei tale în vreme de criză

Indiferent că este vorba despre recesiune cauzată de pandemie, de evenimente financiare neprevăzute ori de o criză internă etc., un antreprenor priceput se asigură mereu că businessul lui va face față momentelor dificile, ba chiar le poate întoarce în favoarea sa. La finalul zilei, reputația companiei, alături de o abordare inovativă, este cea care salvează mereu evoluția unei organizații. Citește mai jos despre cum să o păstrezi nealterată de-a lungul timpului, chiar și în cele mai dificile situații.

Author: Diana Puiu miercuri 01 februarie 2023 , 14:03

Cum protejezi reputația companiei tale în vreme de criză

Cum protejezi reputația companiei tale în vreme de criză

[Sursa foto: Pexels.com]
DISTRIBUIE
acest articol
DIMENSIUNE
TEXT ARTICOL
Aa - Aa+

In articol:

Iată cum protejezi reputația companiei tale, cel mai important factor pe drumul către succes

      1.

PR

Departamentul sau specialistul care trebuie să se ocupe de viziunea asupra reputației firmei tale este cel de relații publice. Echipa de PR gestionează imaginea companiei în fața stakeholderilor săi și poate lua decizii avizate atunci când compania se confruntă cu dificultăți interne sau externe. 

Citește și: VIDEO- Magazinele de la sate ar putea rămâne cu rafturile goale din cauza scumpirilor

Specialiștii știu cel mai bine cum să formuleze și să transmită anumite mesaje către publicurile companiei, fie că este vorba de angajați, clienți, investitori sau societatea civilă.

Prin urmare, oferă acestora ocazia de a te sprijini atunci când întâmpini situații potrivnice în bunul mers al afacerilor. Cu ajutorul lor, vei păstra relații bazate pe încredere cu toți cei de care depinde succesul afacerii tale.

     2. Consultanță cu privire la gestionarea riscurilor 

Crizele sociale, economice sau medicale aduc pentru majoritatea afacerilor momente dificile, însă ele pot fi depășite cu ajutorul consultanților care îți pot oferi soluții sau îndrumări atunci când iei decizii ce afectează viitorul companiei tale. Într-o lume în care tehnologia avansează și aduce, în același timp, noi provocări, ai nevoie de specialiști care să îți ofere asistență în determinarea riscurilor la care poate fi supus businessul tău. O firmă ce oferă consultanță în managementul riscului, cum este Mazars România, îți poate oferi soluții personalizate, astfel încât tu să poți răspunde cerințelor care vin din partea clienților, angajaților, investitorilor și așa mai departe. 

Citeste si: Dovada că Alex Leonte și Manuela Lupașcu sunt împreună! Cum au fost surprinși cei doi- kanald.ro

Citeste si: Dinu Maxer a vorbit despre medicul estetician cu care Deea a fost acuzată că l-a înșelat- wowbiz.ro

Citește și: VIDEO- Denisa și Raluca de la Bambi au deschis o parfumerie în pandemie

      3. Inițiative de responsabilitate socială

De multă vreme, publicitatea agresivă nu mai aduce roadele dorite în ceea ce privește succesul unui business. Deoarece publicul este mult mai exigent față de branduri în ceea ce privește impactul și implicarea acestora în societate, ar trebui să iei în considerare analiza aportului pe care îl are afacerea ta în ceea ce privește bunăstarea societății. 

Citește și: Afacerile cu flori din Romania au fost duse la un alt nivel! Cine sunt femeile care au reusit sa faca arta din buchetele cu flori

Reține că nu orice inițiativă îți va pune compania într-o lumină pozitivă pe timp de criză. Proiectele trebuie alese în funcție de contextul social, de natura afacerii tale și de nevoia existentă în rândul beneficiarilor. 

Citeste si: “Mi-am format un principiu de viață care s-ar putea să supere pe multă lume.” Dinu Maxer a dezvăluit motivele reale ale divorțului- kfetele.ro

Citeste si: Dinu Maxer a rupt tăcerea și a oferit primele detalii despre divorțul de Deea Maxer. Fosta lui soția a trimis un mesaj în direct: "Incompatibili în principii, dorințe, vise, mentalitate, planuri, putere de iubire și implicare”- radioimpuls.ro

       4. Relația cu angajații

Cea mai importantă resursă a unei companii sunt angajații ei, iar aceștia sunt cruciali în construirea unei imagini pozitive. Așadar, este de dorit să dezvolți o relație sănătoasă cu aceștia, bazată pe încredere și sprijin reciproc. Atât trainingurile regulate, cât și măsuri privind transparența, echilibrul dintre viața profesională și cea personală și multe altele, te vor ajuta să ai de partea ta angajații. 

Citește și: Trenduri optimizare SEO în 2023 – iată la ce trebuie să fii atent!

Așadar, directionează-ți atenția și resursele către aceste aspecte și vei vedea că afacerea ta prosperă, în timp ce altele se confruntă cu dificultăți cauzate de schimbările economice.


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si