Dieta Rina: 90 de zile de regim pentru corpul pe care il visezi. Ce trebuie sa mananci in fiecare zi pentru a slabi pana la 15 kilograme

Daca iti doresti o dieta prietenoasa, care sa nu iti impuna sa renunti la mancarurile tale preferate, dieta Rina ti se potriveste perfect. in 90 de zile vei slabi intre 10 si 15 kilograme, chiar daca vei manca paste, paine sau ciocolata. in plus, regimul promite sa faca mai mult decat sa te ajute sa slabesti: iti va schimba metabolismul, obisnuindu-l sa arda caloriile in mod diferit.

A.S., vineri 02 martie 2018 , 15:53

DISTRIBUIE
acest articol
DIMENSIUNE
TEXT ARTICOL
Aa - Aa+

Programul de 90 de zile al dietei este conceput ca un ciclu in cadrul caruia vei repeta 4 zile de alimentatie disociata cu diferite tipuri de alimente: proteine, amidon, carbohidrati, vitamine. O data la 7 repetari (28 de zile), vei avea o zi de detoxifiere totala, in care vei bea doar apa.

Principiul acestui regim disociat este acela al unei digestii mai usoare. Organismul tau proceseaza in mod diferit proteinele, amidonul si carbohidratii, iar in timpul unei digestii care le include pe toate, va fi solicitat suplimentar. Daca in cursul unei zile mananci alimente din o singura categorie, digestia va fi mai rapida si mai eficienta.

In plus, prin faptul ca acoperi toate grupele alimentare si ai zile dedicate special aportului de vitamine in cantitati cat mai mari, dieta Rina iti asigura si un stil de viata sanatos. La finalul celor 90 de zile, metabolismul tau se va obisnui cu acest tip de abordare si iti va fi mai usor sa iti mentii greutatea.

Dieta Rina meniu pe zile

Ziua 1: proteine

In prima zi ai voie sa mananci carne, de preferat cat mai slaba: pui, peste, curcan, preparata la cuptor sau la abur. Alaturi de carne sunt permise ouale si lactatele: branza, iaurt, smantana.

Pentru pranz compune o farfurie cu cel putin 200 de grame de proteine, in orice combinatie. Pentru a diversifica, alaturi de proteine poti adauga o salata mica din legume proaspete, fara ulei. De exemplu, poti manca cateva felii de pui la cuptor, sau 2-3 oua fierte si o bucatica de branza. Indiferent de preparat, poti adauga cantitati mici de sare, piper sau ierburi aromatice.

Pentru cina pregateste-ti acelasi meniu ca la pranz, dar intr-o cantitate mai mica.

Ziua 2: legume

Dimineata respecta micul dejun cu fructe, iar la pranz pregateste-ti orice fel de mancare din legume proaspete sau gatite la abur sau la cuptor. Orice combinatie este permisa, asa ca te poti folosi de fiecare data de imaginatie. Nu ai voie sa folosesti ulei, dar te poti baza pe condimente si ierburi aromatice.

Cina consta in acelasi meniu ca pranzul, dar intr-o cantitate mai mica.

Ziua 3: carbohidrati

Cu siguranta va deveni ziua ta preferata, pentru ca vine la pachet cu posibilitatea de a manca multe dintre alimentele interzise in majoritatea dietelor. Micul dejun ramane acelasi, dar la pranz si cina te vei putea rafata cu paste cu sos de rosii si busuioc, pizza cu legume, produse de patiserie sau ciocolata neagra. Cina va trebui sa fie mai redusa cantitativ decat pranzul.

Evita alimentele prajite in ulei si alege variante coapte, fierte sau gatite la abur. in plus, incearca sa combini pastele sau pizza cu legume, nu cu carne sau lactate.

Ziua 4: vitamine

Ultima zi iti va asigura un aport de energie considerabil, pentru ca se bazeaza pe fructe si legume proaspete, pe care le poti consuma in orice forma iti doresti. Separat sau combinate, alaturi de cateva seminte sau fructe oleaginoase, in orice cantitate.

Dieta Rina meniu pe zile

Cele patru zile care se repeta sunt:

ZIUA DE PROTEINE:

MIC DEJUN: fructe din 2 in 2 ore (4 a.m. – 12 p.m.)
pauza minimum 2 ore pana la PRANZ

PRANZ: carne fiarta/gratar SAU 3 oua fierte SAU branzeturi SAU peste/fructe de mare + legume + o felie de paine integrala (optional) (12 p.m. – 14.00)
pauza minimum 4 ore pana la CINA

CINA: jumatate din masa de pranz (18.00 – 20.00)

ZIUA DE AMIDON:

MIC DEJUN: fructe din 2 in 2 ore (4 a.m. – 12 p.m.)
pauza minimum 2 ore pana la PRANZ

PRANZ: fasole/pastai/mazare/linte/cartofi + legume + o felie de paine integrala (optional) (12 p.m. – 14.00)
pauza minimum 3 ore pana la CINA

CINA: jumatate din masa de pranz (18.00 – 20.00)

ZIUA DE CARBOHIDRATI:

MIC DEJUN: fructe din 2 in 2 ore (4 a.m. – 12 p.m.)
pauza minimum 2 ore pana la PRANZ

PRANZ: paste/blat pizza/hrisca/porumb/biscuiti/covrigi/grisine/paine + legume (12 p.m. – 14.00)
pauza minimum 3 ore pana la CINA

CINA: 150 gr. dulce/sarat – o felie tort/3 prajituri mici/1 bucata cozonac/3 cupe inghetata + 4 patratele ciocolata neagra (OBLIGATORIU) (18.00 – 20.00)

ZIUA DE VITAMINE:

FRUCTE din 2 in 2 ore (4 a.m. – 12 p.m.):
fructe proaspete de orice fel, fara exceptii
nuci si seminte crude, fara sare
sucuri de fructe/legume
legumele permise zilnic (crude sau fierte)

Dieta Rina meniu pe zile

INTERZIS IN DIETA RINA:

pufuleti, popcorn, lapte cu gris, branza cu mamaliga
fara GUSTARI intre pranz si cina
fara sosuri
zaharul si indulcitorii de orice fel
alcoolul

PERMIS IN DIETA RINA:

CEAI: neindulcit, fara lapte
APA: obligatoriu minimum 2 l/zi
CAFEA – neindulcita, fara lapte
 

Clipul zilei pe STIRILEKANALD.RO:

Te-ar putea interesa si