Inspectorii ANPC au descoperit gândaci și produse expirate în mai multe supermarketuri din Capitală
Inspectorii ANPC au efectuat în cursul zilelor de miercuri și joi verificări în șase supermarketuri din Capitală. Centrele comerciale au fost amendate după sesizarea unor nereguli. Inspectorii au găsit pe rafturile magazinelor produse expirate oferite spre vânzare, dar și prezența de gândaci.

Inspectorii ANPC au descoperit gândaci și produse expirate în mai multe supermarketuri din Capitală
[Sursa foto: unsplash.com]In articol:
Conform reprezentanțiilor ANPC, miercuri și joi, inspectorii au efectuat verificări în 5 magazine ale lanțului Mega Image din sectoarele 1, 3 și 4 ale Capitalei, dar și într-un magazin aparținând companiei Lidl, din sectorul 4.
Inspectorii au aplicat sancțiuni contravenționale în valoare totală de 97.000 lei. Totodată, s-a dispus oprirea definitivă de la comercializare și retragerea produselor cu deficiențe, oprirea temporară a prestării de servicii pentru 3 magazine Mega Image, până la remedierea deficiențelor constatate, dar și oprirea temporară a unor raioane în care s-au înregistrat abateri, în celelalte 2 magazine Mega Image.
Citeste si: Scene dureroase în casa lui Aurel Pădureanu! Cum și-a găsit artistul fiul?: „Am rămas blocat”- wowbiz.ro
Care au fost principalele nereguli constate de inspectorii ANPC
Principalele nereguli constatate de echipele de control ale inspectorilor ANPC au fost comercializarea de produse expirate, a unor legume și fructe, dar și a unor preparate din carne cu modificări, lipsa igienizării,
prezența infestației cu gândaci (vii și morți, în capcane) sau utilizarea unor vitrine frigorifice cu zone extinse de rugină, resturi alimentare, resturi de etichete, cu vopsea exfoliată și cu ventilatoarele încărcate de grăsime și praf, la raioanele legume-fructe, mezeluri, lactate, ouă, produse congelate.,,Practic găsim aceleași probleme în fiecare zi. Pare că reprezentanții magazinelor aceluiași lanț- Mega Image, de exemplu – ori nu comunică între ei, ori nu sunt interesați de pierderile pe care le au, din cauza amenzilor și măsurilor aplicate de noi, ori, pur și simplu, a început să le placă”, a precizat Paul Anghel, director general Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor.