#Episodul difuzat aseară a plasat Kanal D pe primul loc în topul televiziunilor din România, pe două categorii de public monitorizate.
Kanal D își menține poziția de lider de piață, în Prime Time, serialul turcesc “Mă numesc Zuleyha” a plasat, din nou, stația pe primul loc în topul televiziunilor din România. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D s-a clasat pe primul loc, pe podiumul audiențelor, atât în ceea ce privește publicul din întreaga țară, cât și la orașe.
Citeste si: Ugur Yesil, CEO al Kanal D- despre publicul românesc pe vreme de pandemie COVID-19
Aseară, în intervalul de difuzare a serialului “Mă numesc Zuleyha”, Kanal D a înregistrat 8.2 puncte de rating și 18,8% cotă de piață, pe targetul Național, și 6.9 puncte de rating și 16,9% cotă de piață, pe targetul All Urban.
Citeste si: Kanal D, lider de audienţă în Prime Time, cu serialul “Mă numesc Zuleyha”
Episodul de aseară al serialului “Mă numesc Zuleyha” a fost urmărit, în fiecare minut, de o medie de 1.434.000 telespectatori din întreaga țară. Minutul de aur, atins la 21:17, a adunat în fața micilor ecrane, la Kanal D, aproape 1.8 milioane (1.781.000) de fani.
Citeste si: Kanal D, lider de audienta in Prime Time, cu serialul “Ma numesc Zuleyha”
„Sunt aici ca să-ți transmit informația în timp real” - Relatează adevărul și duce mai departe tehnicile învățate în cadrul Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, Universitatea din București. Cu trei ani de licență și doi ani de master, plus experiența acumulată în presă, se declară o adevărată jurnalistă.
„Asta mi-am dorit să fac dintotdeauna. Sunt o persoană cu bun simț, iubesc ceea ce fac, iubesc oamenii, animalele, natura și lucrurile frumoase. Ca un jurnalist adevărat, citesc și sunt preocupat de dezvoltarea personală. Sunt aici pentru mine, pentru tine, pentru voi, pentru a face ca lucrurile să funcționeze cum trebuie în țara noastră"
Georgiana Balaban ocupă funcția de traffic manager.