Joi, 9 februarie, Kanal D a fost lider incontestabil in audiente, cu Stirile Kanal D, editia de la ora 12:00, pe toate segmentele de public monitorizate, conform Kantar Media Romania. Sute de mii de romani au ales postul Kanal D, pentru a-si insusi portia de informatie relevantă, din cadrul Stirilor Kanal D, editia de pranz, prezentata de Ilinca Obădescu.
Astfel, in intervalul 12:00-13:00, Kanal D a acumulat 2,4% Rating si 15,9% cota de piata, pe targetul Comercial, 3,1% Rating si 14,8% cota de piata, pe targetul National, si 2,2% rating si 11,7% cota de piata, target All Urban.
O medie de peste 532.000 de telespectatori din intreaga Romanie au urmarit joi Stirile Kanal D, in intervalul mai sus mentionat, minutul de aur fiind inregistrat la 12:00, cand 608.000 de privitori s-au aflat in fata televizoarelor, urmarind editia de pranz a buletinului informativ de la Kanal D.
A absolvit Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării cu visul de ”a lucra în televiziune” sau ” de a fi pe sticlă”. Ulterior, a realizat că îi place să scrie. ”Am fost printre cei ce au reușit să facă și practică în acest domeniu, eram pasionată de sport, așa că am ajuns să și scriu despre asta, chiar în perioada Mondialului din Rusia, și mi-a plăcut enorm”.
Iubește dansul și să-și petreacă timpul alături de cei dragi.
”Îmi plac subiectele picante, dar nu le ocolesc nici pe cele serioase.
Îmi doresc să învăț cât mai multe, să cunosc cât mai multe povești, poveștile oamenilor care încă mai cred în noi, presa. Vă invit să citiți articolele mele pe stirilekanald.ro!”.