Pe parcursul întregii zile, Kanal D a fost pe locul doi în clasamentul televiziunilor.
Kanal D își menține supremația în audiențe, în Prime Time, și aseară stația s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din România, pe două categorii de public monitorizate. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost aseară lider de piață cu “Jocul cuvintelor cu Dan Negru”, atât în rândul publicului din întreaga țară, cât și la orașe.
Ediția de aseară a emisiunii prezentată de Dan Negru a adunat în fața micilor ecrane, în minutul de maximă audiență, peste 1.7 milioane (1.731.000) de telespectatori din întreaga țară. O medie de 905.000 de fani ai celui mai iubit quiz show din istoria televiziunii mondiale au intrat aseară, în fiecare minut al difuzării, în “jocul cuvintelor”.
Joi, 30 iunie, în intervalul orar 22:30 – 24:00, Kanal D a fost lider de piață, inregistrând 5,2% rating și 18,1% cota de piață, pe targetul All Urban, și 5,1% rating și 17,4% cota de piață, pe targetul Național.
În ceea ce privește audiența pe întreg parcursul zilei, Kanal D s-a clasat pe locul doi, pe 2 categorii de public, cu programele difuzate joi. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a ocupat poziția secundă, pe targetul Național și All Urban, cu emisiunile difuzate ieri.
Matinalul “Dimineața cu noi”, “Știrile Kanal D”, reality-ul “Casa iubirii”, “În căutarea adevărului”, serialul “Mă numesc Zuleyha” și “Jocul cuvintelor cu Dan Negru” s-au aflat în preferințele telespectatorilor din România, poziționând astfel stația pe podiumul audiențelor.
Ieri, pe întreaga perioadă a zilei, Kanal D s-a clasat pe locul doi, cu 2 puncte de rating și 12,0% cota de piață, pe targetul All Urban, și 2.3 puncte de rating și 13,2% cota de piață, pe targetul Național.
„Sunt aici ca să-ți transmit informația în timp real” - Relatează adevărul și duce mai departe tehnicile învățate în cadrul Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, Universitatea din București. Cu trei ani de licență și doi ani de master, plus experiența acumulată în presă, se declară o adevărată jurnalistă.
„Asta mi-am dorit să fac dintotdeauna. Sunt o persoană cu bun simț, iubesc ceea ce fac, iubesc oamenii, animalele, natura și lucrurile frumoase. Ca un jurnalist adevărat, citesc și sunt preocupat de dezvoltarea personală. Sunt aici pentru mine, pentru tine, pentru voi, pentru a face ca lucrurile să funcționeze cum trebuie în țara noastră"
Georgiana Balaban ocupă funcția de traffic manager.