#Pe targetul Comercial, emisiunea prezentata de Andreea Mantea a înregistrat o cotă de piață de peste 21%.
“Reality show-ul “Casa iubirii” a cucerit inima publicului, emisiunea cu si despre dragoste, prezentata de Andreea Mantea, s-a clasat din nou, pe primul loc in audiente cu editia de miercuri, difuzata in intervalul orar 10:00 – 12:00.
Citește și: Kanal D, lider de piata, pe National si Comercial, cu “Stirile Kanal D” de la ora 12:00
Kanal D a fost lider de piață, pe doua categorii de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Kanal D a înregistrat 2.0 puncte de rating si 21,6% cota de piață, pe targetul Comercial (21-54Nat ABCD), si 2.6 puncte de rating si 17,4% cota de piață, pe targetul National.
Citește și: Kanal D, lider absolut de audiență cu emisiunea “Casa iubirii”
Gala “Casa iubirii” fost urmărită de o medie de 446.000 de fani din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării. În minutul de aur, atins la 10:58, peste o jumatate de milion de telespectatori (515.000) din întreaga țară urmăreau cu sufletul la gură emisiunea difuzata la Kanal D.
Jurnalistă, călătoare, optimistă. Un rezumat în trei cuvinte al Dianei Puiu.
A urmat cursuri de actorie timp de opt ani, a terminat Facultatea de Litere, Specializarea Jurnalism și Științele Comunicării din Iași, un master în Jurnalism Tematic, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, București, iar în prezent urmează cursurile programului de master Cultură și Literatură Română din cadrul Facultății de Litere Bacău.
A urmat cursurile de jurnalism de la Palatul Copiilor Bacău pe tot parcurusl liceului, experiență ce i-a adus și câteva colaborări cu presa locală.
Diana are o experiență de trei ani ca reporter de teren al unui radio din Iași și un an de prezentator de știri.
Iubește tot ce ține de teatru, film, pictură și modă, fiind și organizator de evenimente culturale. Când nu este la birou sau pe teren, Diana se relaxează în natură și face fotografii, una din pasiunile ei.