Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piață cu Știrile Kanal D, ediția de prânz, atât la nivel Național, cât și pe targetul Comercial.
Citeste si: Ce emisiune va prezenta Dan Negru din toamnă?
Ediția de vineri a Știrilor Kanal D, difuzată în intervalul 12:00 – 13:00, prezentată de Cristina Dorobanțu, a acumulat 1.9% puncte de rating și 12.1
% cota de piață, în rândul publicului din întreagă țară, și 1.4% puncte de rating, cu 14.3% cotă de piață, în rândul publicului Comercial (21-54 ABCD).
Citeste si: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro
Citeste si: Mama lui Gabriel Vasiliu rupe tăcerea, după ce nora ei a fost ucisă în Olanda! Femeia face primele dezvăluiri despre crima halucinantă. Ce s-a întâmplat, de fapt, cu Ana-Maria- wowbiz.ro
Citeste si: O filmare din Coreea de Nord arată ce pățesc niște fete care au fost prinse uitându-se la filme sud-coreene. Imaginile au provocat șoc- antena3.ro
O medie de 342.000 de români s-au aflat în față micilor ecrane vineri, în fiecare minut al difuzării Știrilor Kanal D, minutul de maximă audiență, fiind atins la 12:59, când 487.000 de telespectatori urmăreau materialele prezentate în cadrul grupajului informativ al Știrilor Kanal D, prezentat de Cristina Dorobanțu, la Kanal D.
Citeste si: Kanal D, lider de audiență cu ediția de duminică a emisiunii „Roata Norocului”
În ceea ce privește audiența pe întreg parcursul zilei, Kanal D s-a clasat pe locul doi, pe două categorii de public, cu programele difuzate vineri. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a ocupat poziția secundă, pe targetul Național și All Urban, cu emisiunile difuzate vineri, stația TV acumulând, pe întreaga perioadă a zilei, 2.3% puncte de rating și 13.9% cotă de piață, pe targetul National, și 1.8%
puncte de rating și 11.2% cotă de piață, pe targetul All Urban.