Problema apare atunci când este activat airbagul din cauza unei coliziuni. Fragmente ale dispozitivului de umflare ar putea fi proiectate în exterior şi, în cel mai rău caz, să lovească pasagerul, fiind posibil să provoace răni şi chiar moartea, a informat compania autorităţile de reglementare din Statele Unite.

O mașină Volvo a provocat moartea unei persoane

Volvo, deţinută de compania chineză Geely, care a confirmat recent că intenţionează să se listeze la bursă, are cunoştinţă de un astfel de incident când airbagul s-a rupt şi a provocat moartea unei persoane, potrivit documentelor depuse

la Administraţia pentru Siguranţa Autostrăzilor Naţionale.

Airbag

Citeste si: Număr mare de șoferi prinși sub influența drogurilor

Geely intenţiona să organizeze un IPO la Volvo Cars încă din 2018, dar a fost nevoit să renunţe la aceste planuri din cauza tensiunilor comerciale şi a scăderii cotaţiei acţiunilor din sectorul auto.

Citeste si: Greutate si inaltime copii in functie de varsta- catena.ro

Citeste si: Betty Salam rupe tăcerea după ce s-a spus că și-ar fi înșelat soțul cu Iuly Neamțu! Cum comentează zvonurile despărțirii de Cătălin Vișănescu: „Da, sunt om! Și eu am probleme”- wowbiz.ro

„Volvo Cars crede că structura sa unică şi strategia concentrată îi permit să înregistreze una din cele mai rapide transformări din industria auto globală, cu ambiţii spre electrificare, digitalizare şi sustenabilitate”, se arată în comunicatul producătorului auto suedez.

Poți muri din cauza Airbag-ului

Ce mașini riscă să vă provoace moartea

Modelele care vor fi rechemate la o evaluare sunt mașinile Volvo S80 din perioada 2001-2006 şi S60 din anii 2001-2009.

Vehiculele au fost fabricate în perioada mai 2000-martie 2009. Peste jumătate din aceste vehicule rechemate, respectiv 259.383, sunt în Statele Unite.

Citeste si: VIDEO| Momentul în care un bolid Bentley se izbește puternic de un BMW într-o intersecție din Timișoara

Volvo S80

Volvo nu a dezvăluit costul aşteptat pentru înlocuirea airbagurilor, iar componentele airbagurilor folosite pe vehicule, au fost furnizate de compania suedeză AutoLiv şi de compania germană ZF, potrivit documentelor depuse de compania la autoritatea americană de reglementare.

O rechemare masivă de 67 de milioane de airbaguri fabricate de furnizorul japonez Takata a costat industria auto miliarde de dolari şi a determinat compania să ceară intrarea în faliment.


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si