Persoanele care se pregătesc să plece în vacanță pot fi victimele unei noi tentative de fraudă. Mai exact, escrocii folosesc conturi false în mediul online pentru a-i înșela pe clienți. Prin această escrocherie, indivizii din spatele acesteia încearcă să pună mâna pe datele personale sau chiar pe banii clienților companiilor aeriene, cu pretextul de a rezolva probleme legate de rezervările lor.

Escrocii apelează la conturi false, care le imită pe cele oficiale ale companiilor aeriene, prin care ajung să comunice cu pasagerii care solicită ajutor.

Citește și: Un politician AUR și iubita lui, morți în urma unui accident cutremurător! Motocicleta pe care se aflau s-a izbit de un cap de pod, după ce a lovit mortal un pieton

Citeste si: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro

Citeste si: Imagini șocante. Cum arată interiorul casei în care un bărbat locuia cu cele 175 de pisici ale sale- antena3.ro

Citeste si: Germania afirmă că desfăşurarea de trupe nord-coreene în Ucraina reprezintă o "escaladare clară". Coreea de Nord reacționează- wowbiz.ro

avion, bilete de avion, teapa turisti, vacanta

Cum sunt înșelați clienții companiilor aeriene? 

[Sursa foto: Unsplash]

„Îi sfătuim pe clienți să urmărească și să se implice doar pe singurul nostru canal oficial @easyJet, care este identificabil prin insigna de verificare aurie pentru companiile oficiale, pentru cele mai recente actualizări sau pentru a solicita asistență și să fie vigilenți și să nu se implice sau să facă clic pe orice link de pe alte conturi”, a declarat un purtător de cuvânt al companiei aeriene easyJet.

Cum pot să se ferească pasagerii de încercările de fraudă 

Ca să se ferească de astfel de încercări de fraudă, companiile aeriene îi sfătuiesc pe pasageri să nu ofere informații personale sau financiare prin intermediul rețelelor sociale și să folosească doar mediile oficiale de comunicare ale companiilor aeriene. De asemenea, românilor le este recomandat să nu acceseze link-uri necunoscute.

„Continuăm să raportăm conturi false de social media și dorim să le reamintim clienților să nu-și dea niciodată datele personale pe aceste canale.

Pasagerii ar trebui să contacteze serviciul clienți prin intermediul centrelor noastre de reclamații sau al centrelor de apeluri”, a precizat un purtător de cuvânt al companiei Wizz Air, scrie gandul.ro.

Citește și: VIDEO Dilema farmacistului: „Ce pastilă să vă dau?”. Oamenii se tratează mai mult singuri la farmacie

avion, bilete de avion, teapa turisti, vacanta

Noua metodă de fraudă îi afectează pe turiști. 

[Sursa foto: Unsplash]


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si