Preşedintele Iohannis va face o vizită la call-center-ul DSP Bucureşti
Preşedintele Klaus Iohannis face duminică o vizită la call-center-ul DSP Bucureşti, de la Arena Naţională.
![Preşedintele Iohannis va face o vizită la call-center-ul DSP Bucureşti](https://cdn.knd.ro/media/521/2863/1650/20117531/1/klaus-iohannis-2.jpg?width=900&height=507)
Direcţiile de Sănătate Publică, inclusiv DSP Bucureşti, au fost criticate intens în contextul pandemiei, fie pentru că nimeni nu le răspundea la telefon celor care sunau pentru a solicita informaţii,fie pentru lipsa de proceduri, fie pentru comunicare deficitară.
La Bucureşti, un ONG a venit în ajutorul celor de la DSP depăşiţi de situaţie, în condiţiile în care erau oameni care reclamau că sună zile în şir fără a li se
Direcţiile de Sănătate Publică au fost invocate şi în cea mai recentă conferinţă a şefului statului, în legătură cu numărul de teste zilnice pentru noul coronavirus.
Citeste si: Bebe la 1 luna – dezvoltarea bebelusului si sfaturi pentru parinti- catena.ro
”Capacitatea de testare este destul de mare. Într-adevăr, teoretic am putea să prelucrăm până în 50.000 de teste, însă testările se fac fie la cei care sunt trimişi acolo de DSP-uri, deci din oficiu, cazurile suspecte, fie se fac la persoane la cerere. Mai mult decât s-a făcut nu a existat cerere. La noi, persoanele nu se testează în masă, fiindcă aceste proceduri nu sunt posibile cu instalaţiile existente, iar numărul de persoane trimise de DSP-uri şi solicitări de persoane fizice care vor să fie de bunăvoie testate sunt cele pe care le vedeţi zilnic comunicate” , declara preşedintele.
”Am făcut o vizită să le mulţumim voluntarilor studenţi la Medicină care ne ajută în call-centerele care asigură interacţiunea cu cetăţenii, în bătălia contra covid. Aici este organizat un call-center cu 72 de posturi, prin care se comunică cu cetăţenii municipiului Bucureşti, persoane diagnsticte pozitiv, se efectuază anchete pidemiologice şi se asigură o comunicare cu cei care au nevoie de informaţii”, a afirmat atunci premierul Ludovic Orban.
Acesta a precizat că este un call-center suplimentar faţă de cele care există deja.
Citeste si: Adrian Streinu-Cercel, mesaj alarmant: Pandemia este total scăpată de sub control
Citeste si: Culiță Sterp, amintiri traumatizante din copilărie: „Râdeau copiii de mine.”- kfetele.ro
”Creşterea ratei de răspuns a fost obiectivul pe care l-am urmărit în mod constant.(...) Sigur că este foarte greu să răspunzi la mii de apeluri, dar s-au făcut îmbunătăţiri”, a mai adăugat Orban, care a spus că, în timp, obiectivul este de a se putea răspunde la toate apelurile.