Știrile Kanal D de duminică seara, prima sursă de informații pentru românii din întreaga țară
Duminică, 15 martie, peste un milion și jumătate de români din întreaga țară au fost cu ochii pe Știrile Kanal D, urmărind cele mai importante știri referitoare la măsurile adoptate de România și de celelalte state în lupta cu pandemia de coronavirus.
Telespectatorii au ales ca prima sursă de informații Știrile Kanal D, duminica, de la ora 18:00. Declarațiile premierului Ludovic Orban referitoare la cele mai recente decizii ale Guvernului, dar și enumerarea măsurilor adoptate dupa instaurarea stării de urgență în România au fost printre subiectele supuse atenției publice în buletinul informativ de ieri seară, la Kanal D.
Astfel, în intervalul de difuzare, 18:00 – 19:00, Kanal D s-a aflat pe primul loc în topul opțiunilor telespectatorilor din întreaga țară, cu 6,5% rating și 14,1% cota de piață. O medie de peste 1.1 milioane de români (1.148.000) au urmărit, în fiecare minut al difuzării, Știrile Kanal D. În minutul de maximă audiență, atins la 18:34, peste un milion și jumătate de telespectatori din întreaga țară au ales Știrile Kanal D ca prima sursă de informații.
Știrile Kanal D de duminică seara, prima sursă de informații pentru românii din întreaga țară
Materialele în exclusivitate cu și despre românii izolați în Italia, difuzate în cadrul emisiunii „Asta-i România”, urmîrite de peste un milion de telespectatori.
Interesul românilor despre situația actuală a conaționalilor din diaspora, izolați departe de casă, este uriaș luând în considerare cifrele obținute, conform Kantar Media, de emisiunea „Asta-i România!", difuzată ieri, în intervalul orar 14:30 – 16:00, la Kanal D.
Situația alarmantă a celor peste un milion de români, captivi în Italia, care trăiesc cel mai negru coșmar, într-o țară închisă, a fost intens urmărită.
Emisiunea „Asta-i România” a fost prima opțiune a telespectatorilor, atât din întreaga țară, cât și de la orașe. Kanal D a înregistrat 4,9% rating și 13,5% cota de piață, pe targetul Național, și 3,9% rating și 11,1% cota de piață, pe targetul All Urban. Minutul de aur, înregistrat la 15:39, a adunat în fața televizoarelor, peste un milion de privitori (1.153.000).