Marti, 22 septembrie, Kanal D a fost lider absolut de audienta, cu Stirile Kanal D, de la ora 12:00, conform datelor furnizate de Kantar Media. Grupajul informativ de pranz, prezentat de Ilinca Obadescu, a pozitionat ieri Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, statia fiind lider de piata, pe toate categoriile de public monitorizate.
O medie de peste 425.000 de romani din intreaga tara au urmarit ieri, in fiecare minut al difuzarii, “Stirile Kanal D”, in intervalul de difuzare 12:00 – 13:00, programul TV a acaparat peste 21% din targetul Comercial, si peste 17% din cel National si All Urban.
Ieri, in intervalul 12:00 – 13:00, Kanal D a fost lider de piata, cu “Stirile Kanal D”, inregistrand 1,9% rating si 21,3% cota de piata, pe targetul Comercial, 2,4% rating si 17,5% cota de piata, pe targetul National, si 2,1% rating si 17,2% cota de piata, pe targetul All Urban.
Minutul de maxima audienta, atins la 12:47, a adunat in fata micilor ecrane ieri, la Kanal D, peste o jumatate de million de telespectatori (517.000) din intreaga tara.
Vezi mai mult cu Stirile Kanal D, de luni pana vineri, de la ora 12:00 si 19:00, si in fiecare sambata si duminica, de la ora 12:00 si 18:00!
Citeste si: “Teo Show”, lider de piaţă, pe toate segmentele de public monitorizate
Citeste si: „40 de intrebari cu Denise Rifai”, în curand, la Kanal D!
Este absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, din cadrul Universității București, şi deţine o experienţă de 14 ani în cadrul presei din România.
Şi-a început cariera în presa scrisă, iar ulterior a făcut tranziţia către mediul online, în special pe segmentul SEO.
În prezent, ocupă poziţia de SEO Specialist pentru stirilekanald.ro şi radioimpuls.ro, din cadrul trustului Dogan Media.
Este pasionată de lectură, schi, drumeţii montane, de pictură şi de tot ce înseamnă tehnologie.