Subiecte Matematica simulare BAC 2021: M1, M2, M3 şi M4

Subiecte Matematica simulare BAC 2021: M1, M2, M3 şi M4. Elevii din clasele a XI-a şi a XII susţin la finalul lunii martie proba de matematică la simularea bacalaureatului 2021, subiectele fiind diferite în funcţie de filiera, profilul și specializarea pe care le urmează. La simularea de BAC 2021 subiectele la matematică conțin și teste grilă, în proportie de 30%.

Wednesday 24 February 2021 , 22:06

subiecte matematica bac simulare 2021

In articol:

Subiecte Matematica simulare BAC 2021: M1, M2, M3 şi M4.  Ministrul Educației Naționale, Sorin Câmpeanu, a anunțat recent că nu vor fi anulate simulările la examenele naţionale în acest an.

Simulare BAC 2021 în această primăvară.  Simularea examenelor de Evaluare Națională și Bacalaureat 2021 va avea loc anul acesta, după ce în urmă cu un an simulările au fost anulate din cauza pandemiei COVID-19.

Anunțul despre  simularea de BAC 2021  a fost făcut de Ministerul Educației, iar președintele Consiliului Național al Elevilor a declarat că propunerea acceptată de Minister a fost ca simulările să aibă loc în perioada martie-aprilie, pentru clasele a VIII-a și a XII-a. Modele de SUBIECTE la Matematică pentru simularea de Bac 2021 au fost publicate pe Edu.ro.

Citeste si:  Teste de antrenament 2021 BAC: Română, Matematică, Istorie, Geografie, Biologie, Chimie, Fizică, Informatică, Psihologie, Logică şi Filosofie

Simulare BAC 2021- calendar. Examenele pentru clasele XII au loc în martie

22 martie 2021: Limba şi literatura română – proba E.a)

23 martie 2021: proba obligatorie a profilului – proba E.c)
24 martie 2021: proba la alegere a profilului şi specializării – proba E.d)
25 martie 2021: Limba şi literatura maternă – proba E.b)

VEZI AICI CE SUBIECTE au căzut la Matematică  în sesiunea de Bac din vara anului trecut.

Subiecte Matematica simulare BAC 2021: M1, M2, M3 şi M4

După ce elevii primesc foile cu subiectele, aceștia au la dispoziție trei ore pentru rezolvarea acestora. Elevii trebuie să știe că pentru a rezolva subiectele pot folosi doar cerneală sau pastă de culoare albastră, iar pentru desene sau scheme va fi folosit un creion negru. Mai mult, elevii pot folosi pentru proba la Matematică instrumente de desen, însă sunt interzise orice instrumente de calcul.

Subiectele sunt selectate în funcție de profilul absolvit de fiecare candidat în parte, iar cerințele sunt gândite astfel încât să cuprindă materia din programa școlară.

Subiectele pe care elevii le vor avea de rezolvat la Matematică, dar și baremele de corectare, vor fi publicate pe site-ul Ministerului Educației, la scurt timp după ce elevii vor ieși din sălile de examen.

Subiecte Matematică simulare BAC 2021: M1, M2, M3 şi M4

Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație a publicat pe site-ul său noile teste de antrenament pentru Evaluarea Națională și Bacalaureat pentru elevii care vor susține aceste examene în 2021.

Testele de antrenament pentru BACALAUREAT 2021 se regăsesc AICI

Pagina EDU.ro pentru  Simularea Bac 2021 Clasa a XI-a este aici

Pagina EDU.ro pentru  Simularea Bac 2021 Clasa a XII-a este aici

Unde găsești modele de subiecte la Matematică pentru simularea de BAC. Ministerul Educației a publicat  pe site-ul EDU.ro  modele de subiecte pentru probele scrise de la examenele naționale, inclusiv pentru Bacalaureatul 2021.

Cei interesați de modelele de subiecte pentru Matematică le  pot vedea aici   .

BAC 2021.   Pe site-ul EDU.ro găsești modelele de subiecte la Matematică,  la pagina indicată aici  (trebuie să dai click pe MATEMATICA și se deschide folderul-arhiva) sunt disponibile și Baremele de corectare.

BAC 2021.   Modelele de subiecte sunt atât pentru Filiera teoretică – Profilul umanist; Filiera vocațională – Profilul pedagogic, cât și pentru Filiera teoretică – Profilul real; Filiera tehnologică.

Citeste si:   BAC 2021. Unde găsești modele de subiecte la Matematică

BAC 2021. Ce subiecte au căzut anul trecut la Matematică

Vezi  aici  ce subiecte au căzut anul trecut la Matematică la sesiunea din iunie 2020.

Subiecte Matematică BAC 2020 M1- profil mate-info:

Subiecte Matematică M2- profil tehnologic:

Calendarul de desfăşurare a examenului de Bacalaureat 2021, atât în sesiunea iunie- iulie, cât şi în sesiunea august- septembrie a fost publicat în Monitorul Oficial.

În sesiunea iunie- iulie 2021 a examenului de Bacalaureat 2021,  probele scrise încep pe 28 iunie, iar rezultatele finale vor fi anunţate pe 9 iulie.

Calendar BAC 2021 sesiunea iunie- iulie:

31 mai- 4 iunie 2021- înscrierea candidaţilor la prima sesiune de examen

4 iunie 2021- încheierea cursurilor pentru clasa a XII-a/a XIII-a

14- 16 iunie 2021- evaluarea competenţelor lingvistice de comunicare orală în limba română- proba A

16- 17 iunie 2021- evaluarea competenţelor lingvistice de comunicare orală în limba maternă- proba B

18- 23 iunie 2021- evaluarea competenţelor digitale- proba D

23- 25 iunie 2021- evaluarea competenţelor lingvistice într-o limbă de circulaţie internaţională- proba C

28 iunie 2021- Limba şi literatura română- proba E.a)- proba scrisă

29 iunie 2021- Proba obligatorie a profilului- proba E.c)- proba scrisă

30 iunie 2021- Proba la alegere a profilului şi specializării- proba E.d)- proba scrisă

1 iulie 2021- Limba şi literatura maternă- proba E.b)- proba scrisă

5 iulie 2021- afişarea rezultatelor la probele scrise până la ora 12,00 şi depunerea contestaţiilor în intervalul orar 12,00- 18,00

6- 9 iulie 2021- rezolvarea contestaţiilor

9 iulie 2021- afişarea rezultatelor finale.

Ionuț a cedat! Concurentul a izbucnit în lacrimi în fața tuturor. Ce se întâmplă între... Ionuț a cedat! Concurentul a izbucnit în lacrimi în fața tuturor. Ce se întâmplă între el și Larisa: Nu crezi tot ceea ce s-a întâmplat între noi. Au ajuns la final?
kfetele.ro