Un copil de 2 ani care se îneca cu o bomboană, salvat de un dispecer de la 112
Un dispecer de la 112 a fost eroul zilei pentru o mamă care nu știa cum să procedeze în clipa în care copilul său de doar doi ani se îneca cu o bomboană. Dispecerul a îndrumat-o pe mamă corect și i-a salvat viața copilului.

In articol:
- Copilul avea nevoie urgentă de ajutor deoarece nu mai reacționa
- Dispecerul 112 a fost eroul zilei
- Numărul de urgență 112
Dispecerul lucrează la Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă Argeş de relativ puţin timp şi i-a dat mamei indicaţiile pas cu pas, astfel încât copilul să poată respira din nou.
Apelul la 112 a fost primit miercuri, din partea unei femei din comuna argeşeană Bughea de Jos, a transmis, joi, pe Facebook, Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă Argeş.
Copilul avea nevoie urgentă de ajutor deoarece nu mai reacționa
"Apelantul anunţa că un copil de numai doi anişori s-a înecat cu o bomboană, nu mai are nicio reacţie şi are nevoie urgentă de ajutor”, au informat reprezentanţii ISU Argeş.
Dispecerul a învăţat-o pe femeie să îl aşeze pe micuţ cu faţa în jos, să îl pună pe antebraţ şi să îl bată pe spate, a rămas cu aceasta cât timp a făcut manevra şi până când copilul a putut respira din nou.
Citeste si: Tragedie la Botoșani. Un copil de trei ani şi jumătate a murit în ambulanţa venită fără doctor
Plutonierul major Adrian Burcea este cel care a răspuns apelului dat la 112 în acest caz și datorită pregătirii lui a reușit să salveze
viața copilului în vârstă de numai doi ani.Dispecerul 112 a fost eroul zilei
"Adrian nu este de foarte mult timp în dispeceratul ISU Argeş, însă pregătirea pe care o are îl face un bun salvator din orice postură s-ar afla”, au precizat reprezentanţii ISU Argeş.
Aceştia recomandă populaţiei să descarce aplicaţia DSU, să acceseze rubrica "Mai
Numărul de urgență 112
Numărul de telefon 112 este numărul unic pentru apeluri de urgență, disponibil în toată țara, ce poate fi apelat din toate rețelele publice de telefonie. Astfel, apelurile sunt preluate 24/7 de operatorii STS din cadrul Serviciului de urgență 112 și, în funcție de tipul urgenței, sunt transferate apoi către dispecerii agențiilor specializate de intervenție, care realizează un interviu pe domeniul de competență, alocă și alertează echipajele din teren.
Totodată, apelurile pot fi preluate și procesate în mai multe limbi de circulație internațională și în limbile minorităților naționale.





