Kanal D, pe primul loc cu emisiunea de reportaje „Asta-i România”, pe targeturile Național și All Urban

asta-i românia la kanal d

(Sursa foto: Captură KANAL D)

Duminica, 6 septembrie, Kanal D a fost lider de piata, cu emisiunea de reportaje “Asta-i Romania!”, atat la nivelul intregii tari, cat si la nivelul populatiei de la orase. Conform datelor furnizate de Kantar Media, emisiunea prezentata de Mihai Ghita a plasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe doua categorii de public monitorizate.

Reportajele prezentate in editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania” au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de aproape o jumatate de milion (479.000) de romani din intreaga tara. Telespectatorii au putut umari in editia de duminica a emisiunii prezentate de Mihai Ghita, cum devine turismul rural o alternativa de vacanta si afacere viabila in aceasta perioada de pandemie.

Citeste si: Curs valutar BNR, luni, 7 septembrie 2020. Un nou record pentru euro

Citeste si: Tomiță din Săcădate, ”gospodarul fără pereche”, și-a găsit aleasa și s-a însurat! ”M-a văzut la televizor și mi-a scris!” FOTO

Citeste si: Ministrul Educaţiei, despre începerea noul an școlar: "Părinții vor afla până în 10 septembrie"

Kanal D, pe primul loc cu emisiunea de reportaje „Asta-i România”, pe targeturile Național și All Urban

Ieri, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de piata, cu emisiunea “Asta-i Romania”, inregistrand 2,7% rating si 11,3% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 9,0% cota de piata, pe targetul All Urban. In minutul de aur, atins la 14:50, 627.000 de romani din intreaga tara urmareau cu interes materialele prezentate la Kanal D.

Citeste si: Salman Khan i-a asigurat viitorul Iuliei Vântur. 70.000.000 de euro pentru o nouă emisiune!


Editor web

„Sunt aici ca să-ți transmit informația în timp real” - Relatează adevărul și duce mai departe tehnicile învățate în cadrul Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, Universitatea din București. Cu trei ani de licență și doi ani de master, plus experiența acumulată în presă, se declară o adevărată jurnalistă.

„Asta mi-am dorit să fac dintotdeauna. Sunt o persoană cu bun simț, iubesc ceea ce fac, iubesc oamenii, animalele, natura și lucrurile frumoase. Ca un jurnalist adevărat, citesc și sunt preocupat de dezvoltarea personală. Sunt aici pentru mine, pentru tine, pentru voi, pentru a face ca lucrurile să funcționeze cum trebuie în țara noastră"

Georgiana Balaban ocupă funcția de traffic manager.

Îți Recomandăm Și...
Parteneri