Oamenii de știință consideră că au descoperit cel mai mare indiciu de până acum! Aceștia spun că ar exista mega-structuri spațiale care înconjoară stelele și, odată cu aceasta, confirmarea existenței vieții extraterestre în altă parte în cosmos, scrie LadBible.

Ce se știe despre acest fenomen ciudat?

Denumite Sfere Dyson, teoria spune că acestea sunt creații gigantice care înconjoară o stea pentru a capta producția de energie solară a acesteia pentru o sursă de energie infinită.

Incidiu extratereștrii

Imagine reprezentativă pentru astronauți.

[Sursa foto: PixaBay]

Citește și: ”Mâna lui Dumnezeu”, fenomen rar văzut prin telescop. Structura cosmică s-ar afla la 1300 ani-lumină de Pământ

Cu privire la acest fenomen amplu există întrebări fără răspuns de mai bine de 50 de ani. Așadar, cele două noi studii au arătat că aceste sfere Dyson ar putea fi, de fapt, un lucru real, fără a exista un răspuns la întrebarea de ce există anomalii în citirile din spațiul cosmic, mai informează sursa citată mai sus.

Ce spun specialiștii despre noul studiu?

Numită după fizicianul Freeman Dyson, care a propus pentru prima dată ideea sferelor gigantice, a evoluat de atunci, rămânând însă concentrată pe conceptul de valorificare a energiei unei stele pentru a alimenta nevoile civilizațiilor extraterestre. Acum, a fost publicat un studiu al Universității Uppsala din Suedia care oferă noi indicii cu privire la existența lor în viața reală.

Citeste si: Ghid complet valori glicemie. Valorile normale ale glicemiei- catena.ro

Citeste si: Mădălin Ionescu, în doliu! Prezentatorul TV a dat vestea cumplită printre lacrimi: „S-a stins. Am trăit cu o durere imensă ultimele lui clipe”- wowbiz.ro

Și Proiectul Hephaistos face parte din eforturile mai ample ale comunității științifice în "căutarea inteligenței extraterestre". Noul studiu, care este condus de doctorandul Matías Suazo, afirmă că Sferele Dyson 'se pot ascunde în datele publice deja colectate ca parte a marilor studii astronomice'.

Indiciu extratereștrii

Imagine reprezentativă pentru astronauți.

[Sursa foto: iStock]

Citește și: Ce dezastre ne așteaptă? Oamenii de știință prevăd un viitor cu foamete şi conflicte

Și, folosind date de la satelitul Gaia, lansat de Agenția Spațială Europeană în 2013 pentru a cartografia stelele din întregul univers, Suazo și echipa au pus la punct o nouă metodă pentru a examina existența acestor structuri spațiale.

"Această structură ar emite căldură reziduală sub formă de radiație în infraroșu, pe lângă nivelul de finalizare a structurii și ar depinde de temperatura sa efectivă. A fost dezvoltată o conductă specializată pentru a identifica potențialii candidați la Sfera Dyson, concentrându-se pe detectarea surselor care prezintă excese anormale în infraroșu care nu pot fi atribuite niciunei surse naturale cunoscute de astfel de radiații ”, transmit cercetătorii.

Citeste si: Tavi Colen, mărturisiri despre trădarea din trupa Talisman. Artistul nu îl poate uita Alin Oprea. „Trădarea de la un frate nu se uită ușor. Mi-a luat absolut toată viața mea de artist.”- kfetele.ro

Citeste si: Jennifer Lopez și Ben Affleck s-au despărțit? Cum a apărut artista la premiera filmului- radioimpuls.ro

În ciuda faptului că a avut de analizat cinci milioane de stele potențiale, Suazo reușește să reducă acest număr la doar șapte posibilități.

Un alt studiu, condus de Gaby Contardo de la Școala Internațională de Studii Avansate din Italia, a analizat, de asemenea, cele cinci milioane de obiecte captate de Gaia.

Descoperirile lor au ridicat semne de întrebare, ele neputând fi explicate în mod natural de știință.