Raed Arafat a afirmat că telemunca şi decalarea programului permit angajaţilor să meargă la cumpărături înainte de ora 18:00. Șeful DSU a declarat că angajații trebuie să le solicite angajatorilor anumite drepturi pentru a ajunge la magazin înainte de închidere.
Medicul Raed Arafat, secretar de stat în Ministrul Afacerilor Interne a transmis că sunt în vigoare două măsuri care îi vizează pe angajaţi- telemunca şi programul de lucru decalat- care le permite salariaţilor să meargă la cumpărături înainte de ora 18.00. Acest lucru este valabil acolo unde magazinele se închid mai devreme din cauza ratei ridicate de infectare. Arafat îi îndeamnă pe angajați să solicite angajatorului aceste drepturi.
Ce a transmis Raed Arafat
„Mai sunt încă două măsuri care au fost adoptate şi nu sunt ridicate: telemunca care îţi permite să fragmentezi programul, să ieşi într-o pauză, să cumperi şi să te întorci, şi decalarea programului.
Citeste si: Arafat, despre Paște în 2021: Măsurile vor fi adaptate dacă se agravează situația
Secretarul de stat a afirmat că un bun exemplu este Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă din cadrul MAI. Acolo s-a adoptat programul de lucru decalat, fapt ce permite angajaţilor să îşi facă pe timpul zilei cumpărăturile.
Șeful DSU a zis că în această perioadă el își face doar cumpărături online, nu merge la magazine.
„Sunt aici ca să-ți transmit informația în timp real” - Relatează adevărul și duce mai departe tehnicile învățate în cadrul Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, Universitatea din București. Cu trei ani de licență și doi ani de master, plus experiența acumulată în presă, se declară o adevărată jurnalistă.
„Asta mi-am dorit să fac dintotdeauna. Sunt o persoană cu bun simț, iubesc ceea ce fac, iubesc oamenii, animalele, natura și lucrurile frumoase. Ca un jurnalist adevărat, citesc și sunt preocupat de dezvoltarea personală. Sunt aici pentru mine, pentru tine, pentru voi, pentru a face ca lucrurile să funcționeze cum trebuie în țara noastră"
Georgiana Balaban ocupă funcția de traffic manager.