Blue Air va contesta în instanță amenda de 2 milioane de euro. Compania acuză ANPC de incompetență și abuz în serviciu
Operatorul aerian a anunțat că va ataca în instanță amenda primită, în valoare de 2 milioane de euro și acuză ANPC de incompetență și abuz în serivicu.
Compania aeriană Blue Air a anunțat, luni, că va contesta în instanță amenda dată de Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC).
Susțin că li s-ar fi cerut date despe alte companii
Potrivit unui comunicat, Blue Air susține că acțiunea autorităților române are un caracter ”profund ilegal și discriminatoriu”.
De asemenea, Autoritatea Națională pentru protecția Consumatorilor este acuzată că a făcut afirmații ”incomplete”, ”cu rea credință, menită să inducă în eroare opinia publică”.
”Vom depune absolut toate eforturile legale necesare pentru înlăturarea abuzului săvârşit de funcţionarii din cadrul ANPC”, dă asigurări compania.
Citeste si: Bilanț coronavirus 18 iulie: Cresc numărul cazurilor de covid-19 în România
Mai mult, reprezentanții companiei îl acuză pe președintele ANPC, Horia Constantinescu, că ar fi făcut propuneri prin care amenda să fie evitată, şi ar fi solicitat să dea ANPC date referitoare şi despre alte companii aeriene (Wizz Air, Ryan Air sau Tarom), lucru pe care l-au refuzat.
Ce spune președintele ANPC
În replică, președintele ANPC Horia Constantinescu a susținut o conferință de presă, în care a respins categoric toate acuzațiile lansate de reprezentanții Blue Air.
Președintele ANPC susține că Blue Air se pregăteşte să iasă din piaţă şi tergiversează primirea procesului verbal privind amenda aplicată de ANPC şi privind obligaţia de a da consumatorilor banii înapoi.
Citeste si: VIDEO| ANPC a amendat Blue Air cu 2 milioane de euro. Este cea mai mare amendă dată vreodată de ANPC
Compania Blue Air a primit o amendă de 2 milioane de euro, a anunţat săptămâna trecută ANPC, precizând că, în decurs de un an, compania a anulat 11.289 de zboruri.
Citeste si: VIDEO- Anchetă în cazul companiei aeriene care a anulat zborurile a mii de români
Conform ANPC, au fost primite 924 de reclamaţii din mai multe state referitoare la Blue Air, amenda primită fiind cea mai mare dată vreodată unui operator economic.
De asemenea, compania are obligaţia să nu mai pună la dispoziţia consumatorilor oferte de zbor pentru care Blue Air nu are dotările sau mijloacele necesare realizării acestora, dar şi să restituie contravaloarea serviciilor anulate.
Materialul complet îl puteți urmări în cadrul jurnalului Știrile Kanal D de la ora 19:00.
A absolvit Facultatea de Limbi și Literaturi Străine, iar ulterior a obținut un master în comunicare digitală.
”Sunt o fire curioasă și dornică de a învăța tot timpul lucruri noi. Printre interesele mele se numără călătoriile, cititul și social media. Întotdeauna mi-a plăcut să scriu și să folosesc cuvintele pentru a transmite mai departe povești oamenilor. De asemenea, îmi place să fiu tot timpul informată, astfel că job-ul de redactor de știri a venit ca o potrivire perfecta”.
Îi place rapiditatea cu care circulă informația în mediul online și adrenalina pe care o oferă o știre de ultimă oră:
”Cred cu tărie că viitorul jurnalismului cuprinde și zona digital”.