Românii care trebuiau să ajungă la Cluj-Napoca au fost dați jos dintr-un avion din Bologna, Italia. Turiștii au protestat și sunt nemulțumiți de situație, susținând că au fost lăsați în aeroport.

Turiști români, abandonați în aeroport în Italia de compania aeriană cu care trebuiau să ajungă la Cluj-Napoca

Turiștii sunt revoltați de clipele petrecute pe aeroport. Unul dintre aceștia a declarat pentru stiridecluj.ro, că: „Ne-au ținut 3 ore și jumătate la îmbarcare in Bologna, iar apoi am mai stat o ora in avion

îmbarcați. Au zis ca nu pot zbura, pentru ca piloții au depășit timpii de zbor si ne l-au dat jos. Am stat toți din avion în aeroport și nu a venit nimeni de la (n. r. companie de zbor) cu explicații sau soluții. La ora 6.50 cursa a fost anulată si fiecare să ne descurcăm pe cont propriu, fără cazare, fără transport”.

Scandal între români și o companie aeriană

[Sursa foto: Freepik]

Citește și: Informare din partea CFR Călători: Trenurile ar putea avea întârzieri din cauza caniculei

Citește și: VIDEO- CFR Călători ar putea anula 27 de trenuri, după ce angajații regionalei din Brașov refuză să mai facă ore suplimentare

Același turist a mai relatat pentru  stiridecluj.ro  întreaga situație prin care a trecut grupul de români: „Noi am avut avion la 21.10, miercuri seara, și au spus că întârzie circa o oră. Am ajuns la 22.10 la îmbarcare și acolo am mai stat o oră și jumătate, fără nicio explicație.

Pe la 23.30 am început să intrăm în avion și am mai stat și acolo o oră. Piloții nu au avut curaj să iasă să spună niște cuvinte și l-au pus pe steward să ne aburească.(...) nu au ieșit să își ceară scuze.

Citeste si: Hemoglobina: Ce este si ce se ascunde o valoare scazuta a acesteia?- catena.ro

Citeste si: Suspectul crimei din Brăila a mărturisit tot ce s-a întâmplat în cabinetul stomatologic! Ce confesiune i-a făcut Marina Gavril înainte să fie omorâtă: "Mi-a zis că..."- wowbiz.ro

Citește și: VIDEO- Finalizarea lucrărilor de la Cazinoul din Constanța, amânată până vara viitoare

Avionul nu a mai decolat din cauză că piloții au depășit orele de zbor

Stewardul ne-a explicat că piloții au depășit orele de zbor și sunt obosiți. Păi, dacă știau că depășesc orele, de ce au mai zburat și de ce ne-au lăsat să stăm în avion.

Unii dintre oameni, care au mai pățit chestiuni de acest gen, au spus să nu ne dăm jos, pentru că vor fi nevoiți să decoleze. Oamenii s-au temut să nu fie probleme și am coborât cu toții, încă cei din cursa de București, paralelă cu zborul nostru, Bologna- București, au stat 3 ore pe pistă, azi-noapte, pentru că oamenii nu au vrut să coboare că nu au fost fraieri ca noi. Avionul de București a decolat.

Citește și: VIDEO- Zeci de curse aeriene întârziate pe cele mai mari aeroporturi. Pasagerii sunt nevoiți să aștepte în plin sezon turistic

Citeste si: Culiță Sterp, amintiri traumatizante din copilărie: „Râdeau copiii de mine.”- kfetele.ro

Citeste si: Descoperirea macabră în Timiș. Un tânăr de 24 de ani, gasit mort pe un câmp. Ar fi fost împuşcat în gât- radioimpuls.ro

Am ajuns în Aeroport și nimeni de la (n. r. companie de zbor) nu a venit să ne spună ceva. Nu am avut taximetre să plecăm spre un hotel.

Citește și: VIDEO. O femeie s-a certat cu un "pasager imaginar" la bord-ul unui avion. "Acest drac nu există"

Spre exemplu, cei de la (n. r. cealaltă companie de zbor), care au avut probleme cu o cursă, au venit și i-au invitat pe pasagerii lor la taximetre, pentru a merge spre Bergamo. Așa se face! În schimb, (n .r. companie de zbor) s-a făcut de rușine. Cei de la Aeroport ne-au spus că nici nu ar trebui să mai fie lăsați să zboare, pentru că își bat joc de pasageri”.

Citește și: VIDEO- Călătorii trenului București Budapesta ,,abandonați” pe câmp sub privirile nepăsătoare ale autorităților