Ştirile Kanal D de la ora 12:00 s-au aflat ieri în topul preferinţelor telespectatorilor, staţia plasându-se pe primul loc la nivelul publicului National, conform datelor furnizate de Kantar Media România.
Astfel, grupajul informativ prezentat de Ilinca Obadescu joi, de la 12:00, a înregistrat 2,4% Rating şi 13,6% cotă de piaţă pe targetul Naţional.
În minutul de aur (12:15), 428.000 de telespectatori urmăreau informaţiile prezentate în cadrul jurnalului de la prânz, conform Kantar Media Romania.
Citește și: Kanal D, lider de piață în Prime Time, cu “Jocul cuvintelor cu Dan Negru”
În ceea ce privește audiența pe întreg parcursul zilei, Kanal D s-a clasat pe locul doi, pe 2 categorii de public, cu programele difuzate joi. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a ocupat poziția secundă, pe targetul Național și All Urban, cu emisiunile difuzate ieri.
“Știrile Kanal D”, reality-ul “Casă iubirii”, “În căutarea adevărului”, serialul “Totul pentru familia mea” și “Jocul cuvintelor cu Dan Negru” s-au aflat printre preferințele telespectatorilor din România, poziționând astfel stația pe podiumul audiențelor.
Citește și: Cum te asiguri de funcționalitatea deplină a unor ștergătoare de parbriz, înainte de a pleca la drum lung?
Ieri, pe întreaga perioadă a zilei, Kanal D s-a clasat pe locul doi, cu 2.3 puncte de rating și 12,0% cota de piață, pe targetul All Urban, și 2.7 puncte de rating și 13,2% cota de piață, pe targetul Național.
Laura are 23 de ani și este din Suceava. A terminat facultatea de jurnalism în 2022 si va urma un master.
Face parte din echipa stirilekanald.ro din martie 2022.
Este o fire ambițioasă, creative, pasionată de frumos, sensibilă, dar și puternică.
”Sunt recunoscătoare pentru tot ceea ce am zi de zi. Am ajuns aici datorită faptului ca îmi place să scriu”