Mai mult decât atât, cei care îşi doresc să ştie ce este KRUK România SRL, pot avea în vedere că societatea comercială asigura inclusiv servicii de gestionare creanţe ale firmelor care asigură servicii diverse, precum leasing financiar, telefonie prin cablu, platforme web, utilităţi şi diferite bunuri.

De asemenea, în cazul în care un client are restanţe la plata datoriei către o bancă, KRUK se poate implica în recuperarea creanţei într-un mod avantajos pentru client, prin faptul că oferă soluţii pentru eşalonarea datoriilor, raportate la situaţia financiară pe care acesta o are în momentul respectiv.

De altfel, avantajele pe care KRUK le asigura clienţilor cu datorii sunt numeroase şi, unul dintre cele mai importante, dacă nu chiar cel mai important, constă în modul în care se realizează comunicarea şi interacţiunea cu clienţii.

Ce este eKRUK şi cum ajută în mod real clienţii companiei?

În ideea în care comunicarea este un proces deosebit de important pentru legătura care se creează între clienţi şi reprezentanţii companiei a fost dezvoltată platforma web eKRUK. Scopul pe care KRUK îl are este într-adevăr recuperarea datoriilor, însă nu oricum! Pentru companie este important ca toţi clienţii cu dosare la KRUK să îşi recâştige credibilitatea financiară.

Citeste si: Prognoză sumbră despre cursul valutar. Euro atinge pragul de 5 lei

Citeste si: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii- catena.ro

Citeste si: Mama lui Salman Khan rupe tăcerea despre Iulia Vântur! Ce relație există, de fapt, între româncă și actorul de la Bollywood. Acum e clar- wowbiz.ro

Dacă până la implementarea platformei web în mediul online, comunicarea cu clienţii se realiza doar telefonic sau prin întâlniri, eKRUK este în acest moment un canal eficient de comunicare online cu aceştia. Cum platforma este uşor de folosit şi foarte accesibilă, poate fi accesată de  toţi clienţii persoane fizice, cărora KRUK le administrează datoriile.

Bineînţeles, eKRUK nu reprezintă singura formă de comunicare între companie şi clienţi. Reprezentanţii KRUK continua să comunice cu debitorii prin telefon, e-mail sau întâlniri faţă în faţă.

Cine sunt clienţii KRUK România şi cum îi reprezintă eficient compania?

Clienţii KRUK sunt persoane fizice şi companii care, din anumite motive, ajung să se confrunte cu probleme în restituirea datoriilor. Cu aceştia compania construieşte relaţii pozitive, respectând ceea ce recomandă normele sociale şi ceea ce prevede legislaţia românească cu privire la rambursarea datoriilor. Datoriile pe care clienţii le au se materializează printre altele în creanţe la bănci, furnizori de utilităţi, operatori de telefonie/TV, furnizori de bunuri, producători de bunuri.

Citeste si: Pensiile, majorate cu 40%

Devenind clienţi KRUK, oamenii care au datorii pot să le achite, eşalonat, în rate stabilite în funcţie de situaţia financiară pe care o au. Printr-un proces de comunicare corect, aceştia ajung să evite situaţiile de executare silită, prin urmare vor evita costurile executării silite pe care ar trebui să le plătească.

Citeste si: Robi și Julia, un nou schimb acid de replici în Casa Iubirii! Concurenta este revoltată de faptul că Robi îi conturează imaginea femeii refuzate: „Tot spune că el nu a fost niciodată interesat.”- kfetele.ro

Citeste si: ”Eu am făcut în 15 minute cât faceți voi în trei luni, de fapt” Andreea Bostănică a răbufnit după ce a fost intens criticată pe internet- radioimpuls.ro

Faptul că societatea propune un proces de colectare particularizat fiecărui client în parte, nu poate fi decât un avantaj pentru aceştia. Compania îşi încurajează clienţii să îşi plătească ratele la timp pe platforma e-kruk.ro, în ideea în care aceasta este abordarea prin care poate elimina riscul unor complicaţii, precum executarea silită.


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si