Kanal D, lider de piață, în Prime Time, cu serialul „Mă numesc Zuleyha”. Stația a acumulat o cotă de piață de peste 20% la nivelul populației din întreaga țară
Kanal D a fost lider de audiență, în Prime Time, cu serialul turcesc “Mă numesc Zuleyha”, conform datelor furnizate de Kantar Media, stația s-a clasat pe primul loc, atât pe targetul Național, cât și pe cel All Urban.

Zuleyha, alături de Yîlmaz și Demir.
[Sursa foto: Captură KANAL D]Kanal D a acumulat, cu episodul difuzat aseară, o cotă de piață de peste 20% în rândul populației din întreaga țară, o medie de peste 1.1 milioane (1.182.000) de telespectatori din întreaga țară urmăreau aseară, în fiecare minut al difuzării, serialul “Mă numesc Zuleyha”.
Citește si: Kanal D, lider în Prime Time, cu serialul “Mă numesc Zuleyha”
Citeste si: Pastila de a doua zi: Administrare, eficienta si riscuri
Citește si: “Sunt din neam de preoți”. Andreea Doinea, actrița din ”Strada Speranței”, dezvăluiri inedite
Serialul “Mă numesc Zuleyha”, este difuzat de luni până vineri, de la 20:00, la Kanal D.

