Kanal D, lider de piata, pe National si Comercial, cu “Stirile Kanal D” de la ora 12:00

1 din 2 | Kanal D, lider de piata, pe National si Comercial, cu “Stirile Kanal D” de la ora 12:00

2 din 2 | Kanal D, lider de piata, pe National si Comercial, cu “Stirile Kanal D” de la ora 12:00

Luni, 13 martie, Kanal D a fost lider incontestabil in audiente, cu Stirile Kanal D, editia de la ora 12:00, pe doua categorii de public monitorizate, pe targetul Comercial si National.

Pe targetul Comercial, statia a acumulat aproape 25% cota de piata.

Conform datelor furnizate de Kantar Media, statia a acumulat o cota de piata de aproape 25% din segmentul de piata Comercial. Sute de mii de romani au ales postul Kanal D, pentru a-si insusi portia de informatie relevantă, din cadrul Stirilor Kanal D, editia de pranz, prezentata de Ilinca Obădescu.

Citește și: Kanal D, lider absolut de audiență cu emisiunea “Casa iubirii”

Astfel, in intervalul 12:00-13:00, Kanal D a acumulat 2,0% Rating si 24,4% cota de piata, pe targetul Comercial (21-54 Nat ABCD), si 2,2% Rating si 18,0% cota de piata, pe targetul National.

Citește și: EXCLUSIV ”40 de întrebări cu Denise Rifai”. Alina Gorghiu: Dacă trebuie să-i mulțumesc unui factor de decizie politic la modul onest, acela este Călin Popescu Tăriceanu”

O medie de peste 390.000 de telespectatori din intreaga Romanie au urmarit luni Stirile Kanal D, in intervalul mai sus mentionat, minutul de aur fiind inregistrat la 12:00, cand peste o jumatate de milion (521.000) de telespectatori s-au aflat in fata televizoarelor, urmarind editia de pranz a buletinului informativ de la Kanal D.


Editor web

Laura are 23 de ani și este din Suceava. A terminat facultatea de jurnalism în 2022 si va urma un master.

Face parte din echipa stirilekanald.ro din martie 2022.

Este o fire ambițioasă, creative, pasionată de frumos, sensibilă, dar și puternică.

”Sunt recunoscătoare pentru tot ceea ce am zi de zi. Am ajuns aici datorită faptului ca îmi place să scriu”

Parteneri