Tik Tok-ul a devenit o sursă de promovare și de atragere a turiștilor

Mai mulţi proprietarii de restaurante s-au gândit să arate în mediul online ce bucate pot savura clienții dacă le trec pragul. Rezultatul a fost peste așteptările lor. Milioane de vizualizări au adunat videoclipurile postate pe rețeaua socială, iar odată cu succesul din lumea virtuală și vânzările au crescut.

Author: Albert Matei duminică 03 iulie 2022 , 18:54

Tik Tok-ul a devenit o sursă de promovare și de atragere a turiștilor, la munte

Tik Tok-ul a devenit o sursă de promovare și de atragere a turiștilor, la munte

[Sursa foto: PixaBay]
DISTRIBUIE
acest articol
DIMENSIUNE
TEXT ARTICOL
Aa - Aa+

In articol:

Un videoclip de doar zece secunde în care sunt filmați patru burgeri uriași a devenit viral pe Tik Tok.

Reclama pe Tik Tok le umple restaurantele

2,2 milioane de vizualizări a adunat filmulețul în doar trei săptămâni de când a fost postat, iar succesul din mediul online s-a resimțit și în realitate. Clienți din toate colțurile țării, dar și din străinătate au poposit la restaurantul din Piața Sfatului ca să ia parte la provocarea devorării unui astfel de preparat în 15 minute.

Luc Verlot, proprietar restaurant: „Este o reclamă foarte bună, e ceva ce nu reușești cu metodele clasice de publicitate, din reviste sau online sau Facebook.

Pot spune că în timpul săptămânii sunt între 7 și 10% mai mulți clienți. Vedem oameni din Constanța, Sibiu, de departe.”

Luc, un belgian stabilit în România a deschis restaurantul din centrul Brașovului în 2016. Soția lui, Corina a postat întâmplător pe Tik Tok filmulețul cu burgerul uriaș care cântărește două kilograme.

Citeste si: Sâmbătă, “ROventura” vă invită să descoperiți Delta Siretului

Clienții, atrași de această idee

Alex este unul dintre cei care a vazut videoclipul si a venit aici să își testeze limitele.

„Mi s-a părut o idee foarte interesantă să încerc și eu. Sunt fan burgeri! Am dat like, urmăresc și de câte ori o să vin în Brașov o să vin să mănânc un burger de aici.”

Videoclipul postat de Corina s-a viralizat rapid, iar de atunci tânăra face aproape zilnic postări cu preparatele delicioase. Burgerul cu foiță de aur, acompaniat de o șampanie de calitate și servit cu tacâmuri aurite este o altă atracție a localului.

„Astăzi o să vă prezentăm vedeta restaurantului nostru, adică burgerul cu aur, gold burger. Burgerul conține carne black angus, o foiță de aur comestibilă, sparanghel, patru feluri de brânză.”

Citeste si: Stațiuni de la Marea Neagră la care poți ajunge cu trenul

Dar promovarea pe Tik Tok este folosită și de alți proprietari de restaurante

Denisa, de exemplu, face reclamă propriului local cu specific românesc de mai bine de cinci luni. Cel mai apreciat videoclip a depășit 870 de mii de vizualizări.

„Atunci când ajungi la un restaurant tradițional românesc, primul lucru pe care trebuie să îl faci este să încerci jumările. Jumări cu ceapă? Mmmm”

Publicarea videoclipurilor pe Tik Tok a devenit o adevărată strategie de marketing care dă roade. Utilizatorii platformei o recunosc pe proprietara restaurantului și chiar vin să își potolească foamea cu bucatele tradiționale.
 

„- V-am văzut pe Tik Tok, vă urmăresc fiecare videoclip și aș vrea să facem o poză.

- Cum să nu, sigur că da.”

Denisa Dogaru, proprietar restaurant: „De vreo două luni de zile vin foarte mulți turiști, chiar și brașoveni care vor să mă cunoască. Pur și simplu mă roagă să fac o poză cu ei, îmi spun că mă știu de pe Tik Tok, că vor să încerce bulzul, că vor să încerce jumările cu ceapă. 20% au crescut vânzările restaurantului nostru.”

Citeste si: O tânără a devenit virală pe TikTok după ce le-a arătat oamenilor viața sa de lux. Ea cheltuie 50.000 de dolari pe zi

Încet, dar sigur și alți proprietari de localuri vor urma acest exemplu. Este cel mai ieftin tip de publicitate, iar notorietatea platformei Tik Tok ajută și la dezvoltarea afacerilor de orice fel.


Abonează-te pe


Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si