În urma unor reclamații sosite de la consumatori atât la Ministerul Transporturilor, cât și la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, referitoare la condițiile neconforme de deplasare cu trenul și a discuțiilor pe care conducerile celor două instituții le-au purtat pe această temă, luni, 25 iulie 2022, echipe comune de control au efectuat acțiuni de verificare la operatorul de transport feroviar..
Instituția a amendat cu 136.000 de lei operatorii economici care operează în Gara de Nord și au oprit temporar activitatea în cazul a 12 operatori.
Inspectorii ANPC au găsit mizerie și gunoaie aruncate pe jos
Inspecotrii de la ANPC au găsit o mizerie de nedescris- scaune pline de praf și cu tapiteria ruptă, geamuri sparte, urme de rugină, toalete insalubre sau tot felul de gunoaie aruncate pe jos.
Citeste si: Hala Obor ar putea fi închisă pentru o perioadă mai lungă din cauza neregulilor găsite
Comisarii CRPC București-Ilfov în Gara de Nord au realizat controale la 15 operatori economici care își desfășoară activitatea în acest loc, pentru a verifica modul în care respectă prevederile legale în domeniu.
Amenzi în valoare de 136.000 de lei
În urma acestor acțiuniau fost aplicate amenzi în valoare de 136.000 lei și a fost dispusă oprirea temporară a prestării serviciilor până la remedierea deficiențelor, pentru 12 operatori economici.
Citeste si: VIDEO- Zeci de tamponări au avut loc în Buzău după ce autoritățile au schimbat marcajele rutiere
Printre neregulile constatate la comercianții din Gara de Nord s-au numărat:
- Comercializarea unor produse alimentare, depozitate la temperatura mediului ambiant, fără a exista un sistem de ventilație sau aer condiționat funcțional
- Depozitarea apei minerale și a băuturilor răcoritoare direct pe paviment
- Utilizarea unor agregate frigorifice neigienizate corespunzător, cu insecte moarte, acumulări de praf, impurități, atât în interiorul agregatului, cât și pe sistemul de ventilație
- Neprezentarea autorizațiilor de funcționare
- Folosirea unor agregate frigorifice neigienizate corespunzător, cu insecte, cu grătare cu vopsea exfoliată și urme de rugina, chedere depreciate și sisteme de ventilație cu acumulări masive de praf, impurități și mucegai
- Neafișarea prețurilor la toate produsele
- Comercializarea unor produse cu data limita de consum depașită
- Nerespectarea regimului de temperatură indicat de producător pentru păstrarea produselor (depozitarea la temperatura mediului ambiant)
- Condiții de igiena precară (vitrine, camere frigorifice, paviment deteriorat, neigienizat corespunzător, cu gândaci și muște).
- Folosirea unor autorizatii de punct lucru expirate.
Citeste si: Incredibil cât costă o ciorbă în restaurantele de la malul mării. Reacția Ministrului Turismului
Materialul complet îl puteți urmări în cadrul jurnalului Știrile Kanal D de la ora 19:00.
A absolvit Facultatea de Limbi și Literaturi Străine, iar ulterior a obținut un master în comunicare digitală.
”Sunt o fire curioasă și dornică de a învăța tot timpul lucruri noi. Printre interesele mele se numără călătoriile, cititul și social media. Întotdeauna mi-a plăcut să scriu și să folosesc cuvintele pentru a transmite mai departe povești oamenilor. De asemenea, îmi place să fiu tot timpul informată, astfel că job-ul de redactor de știri a venit ca o potrivire perfecta”.
Îi place rapiditatea cu care circulă informația în mediul online și adrenalina pe care o oferă o știre de ultimă oră:
”Cred cu tărie că viitorul jurnalismului cuprinde și zona digital”.