Ministerul Educaţiei: 1.051 unităţi de învăţământ au început în scenariul roşu

Ministerul Educaţiei: 1.051 unităţi de învăţământ au început în scenariul roşu

Ministerul Educaţiei a anunțat, luni, că 1.051 unităţi de învăţământ au început în scenariul roşu. Totodată, 57 de unităţi continuă predarea online din cauza unor probleme de infrastructură, iar 13 unităţi sunt în carantină. Peste 8.000 de elevi şi 1.000 de angajaţi din învăţământ continuă şcoala online, fiind motivaţi medical.

Ministerul Educaţiei a mai trasmis, luni, că la debutul zilei, conform raportărilor din judeţe, 10.198 unităţi de învăţământ au început în scenariul verde, 6.583 în scenariul galben şi 1.051 în scenariul roşu.

De asemenea, 13 școli sunt acum în carantină.

8.101 elevi şi 1.095 continuă şcoala online, deoarece sunt motivaţi medical

”Din primele 3 categorii, un număr de 57 de unităţi de învăţământ continuă în online din motive de infrastructură, cu aprobarea ISJ şi validarea CJSU”, a transmis Ministerul Educaţiei.

Începând de astăzi, majoritatea elevilor au început cursurile în format fizic, iar procesul de învăţământ desfăşurându-se după trei scenarii, în funcţie de situaţia epidemiologică a localităţii în care se află fiecare unitate de învăţământ. De asemena, Ministerul Educaţiei şi cel al Sănătăţii au emis un ordin comun referitor la modul în care se va desfăşurat activitatea în şcoli.

Cele trei scenarii ale procesului de învățământ sunt:

Scenariul 1 (verde):

  • Incidența cumulată în ultimele 14 zile a cazurilor din localitate mai mică sau egală cu 1/1000 de locuitori- participarea zilnică a tuturor preşcolarilor şi elevilor în unităţile de învăţământ, cu respectarea şi aplicare tuturor normelor de protecţie

Scenariul 2 (galben):

  • Incidența cumulată în ultimele 14 zile a cazurilor din localitate este mai mare de 1/1000 dar mai mică sau egală cu 3/1000 de locuitori
  • a) Participarea zilnică, cu prezență fizică în unitățile de învățământ a tuturor preşcolarilor şi elevilor din învăţământul primar, a elevilor din clasele a VIII-a şi a XII-a, a XIII-a, și a celor din anii terminali din învățământul profesional și postliceal, cu respectarea şi aplicarea tuturor normelor protecţie
  • b) Participarea zilnică, în sistem on line a elevilor din celelalte clase/ani de studiu

Scenariul

3 (roșu):

 

 

 


Autor

A absolvit Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, specializarea Comunicare și Relații Publice, în cadrul Universității din București.

Primii ei pași spre o carieră în jurnalism i-a făcut la postul de televiziune Kanal D, acolo unde a început mai întâi ca practicant în redacție, și ulterior a fost promovată pe o poziție de redactor de știri.

Alina are o experiență de aproape doi ani în domeniul presei și se declară pasionată de arta povestirii în scris. Printre pasiunile ei se numără și călătoriile, plimbările în natură care o inspiră de fiecare dată, lectura, dar și desenul și pictura.

Pasiunea pentru jurnalism a descoperit-o încă de pe băncile liceului, când se vedea deja în redacția unui post de televiziune cunoscut.

Acum, ca redactor de știri, poate spune că, pentru ea, scrisul înseamnă o comunicare fără blocaje, un instrument prin care poate transmite publicului multiple cunoștințe câștigate pe parcursul experienței acumulate. Uneori îi place să spună că scrisul poate însemna mult mai mult, și anume o evadare din cotidianul cenușiu, care o poate transpune într-un tărâm de poveste, plin de culoare și emoție. De asemenea, în redactarea articolelor pentru stirilekanald.ro îi place să relateze mereu adevărul și informațiile de actualitate.

Îți Recomandăm Și...
Parteneri