Angajamentul de plată de la KRUK te ajută să îți plătești ratele cum poţi!
KRUK România este o companie foarte cunoscută în România, ale cărei activităţi vizează colectarea de creanţe. Bifând o prezenţă de peste 14 ani în ţara noastră şi mai mult de două decenii în Europa Centrală, compania se bucură azi de o experienţă semnificativă în acest domeniu. Gestionează optim colectarea sumelor de bani de la clienţii care au datorii la diverse companii bancare sau corporaţii, oferind diverse servicii în sprijinul acestora.
De altfel, este important ca persoanele care doresc să cunoască mai multe informaţii cu privire la activitatea desfăşurată de KRUK în România să ştie că această societate comercială oferă inclusiv servicii prin care sunt gestionate datorii la firme care asigură furnizarea de utilităţi (precum telefonie fixă și mobilă, Internet şi cablu TV, curent electric etc.) sau la firme care asigură diverse servicii (precum leasing financiar sau vânzarea de bunuri diverse).
Citeste si: Propunere OMS: Viteza maximă admisă în orașe să nu depășească 30 de km/h
Cel mai important avantaj pe care îl oferă KRUK România constă în oportunitatea oferită clientilor săi de a-şi plăti ratele în ritmul lor, în funcţie de veniturile pe care le au. În această idee, pentru a nu simţi în limite insuportabile povara datoriei şi a penalităţilor aplicate de instituţia financiară la care a făcut un credit sau un abonament, clientul este ajutat de reprezentanţii KRUK să ia cea mai bună decizie în ceea ce
În funcţie de situaţia financiară pe care o are în acel moment, clientului i se stabilesc rate lunare, astfel încât să fie uşor de achitat, chiar şi în perioadele mai dificile ale vieţii.
Ce înseamnă plata ratelor particularizată la KRUK România
Clienţii KRUK sunt atât persoane fizice, cât şi companii care ajung în situaţia de a întâmpina dificultăţi în restituirea datoriilor.
Chiar dacă, la prima vedere, poate părea că toţi clienţii care fac plăţi la KRUK România au cam aceleaşi lucruri de făcut, adică să-şi achite ratele, modul cum le achită face de fapt diferenţa. Cazurile sunt analizate individual. Specialiştii îi sfătuiesc pe clienţi, le explică toate aspectele, analizează situaţia financiară în care se află pentru a oferi soluţii adaptate şi avantajoase.
Citeste si: Premiile BAFTA 2021. Lista completă a nominalizărilor
Din momentul în care clientii își fac cont pe eKRUK, pot alege rata potrivită cu situaţia lor financiară. Pe lângă acest avantaj, mai pot avea acces la toate informaţiile despre datoria lor şi pot achita datoria online cu un card de debit. Tot în cont îşi pot actualiza datele, pot găsi informaţii utile şi dispun de mai multe variante de a contacta reprezentanţii KRUK: funcţia de reapelare, chat, număr de telefon, adresa de e-mail.
În concluzie, KRUK România le oferă clienților posibilitatea de a-şi achita datoria treptat, ajutându-i să-şi recâştige credibilitatea financiară într-un mod transparent, fără dobânzi şi fără comisioane. După ce reprezentanţii companiei iau legătura cu un client, un prim pas pentru a-l ajuta constă în încheierea unui Angajament de plată, care se stabileşte în funcţie de situaţia sa actuală. Angajamentul îl ajută să-şi plătească restanța în rate şi să ajungă mai uşor la ziua aceea fără datorii.
Citeste si: Top 30 cele mai bune filme de comedie din toate timpurile
„Sunt aici ca să-ți transmit informația în timp real” - Relatează adevărul și duce mai departe tehnicile învățate în cadrul Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, Universitatea din București. Cu trei ani de licență și doi ani de master, plus experiența acumulată în presă, se declară o adevărată jurnalistă.
„Asta mi-am dorit să fac dintotdeauna. Sunt o persoană cu bun simț, iubesc ceea ce fac, iubesc oamenii, animalele, natura și lucrurile frumoase. Ca un jurnalist adevărat, citesc și sunt preocupat de dezvoltarea personală. Sunt aici pentru mine, pentru tine, pentru voi, pentru a face ca lucrurile să funcționeze cum trebuie în țara noastră"
Georgiana Balaban ocupă funcția de traffic manager.