O mama si-a sarutat fetita pe gura si a imbolnavit-o mortal! Avertisment pentru toti parintii care fac asta

O mama si-a sarutat pe gura fetita de numai cateva luni si ce a urmat este un adevarat cosmar. Femeia i-a transmis bebelusei un virus mortal!

miercuri 11 mai 2016 , 16:16

DISTRIBUIE
acest articol
DIMENSIUNE
TEXT ARTICOL
Aa - Aa+

O mama din Marea Britanie avertizeaza parintii sa nu faca greseala pe care a facut-o ea cu fetita ei. Lynette Clare a povestit pentru The Sun ca a trecut prin clipe cumplite dupa ce fiica ei, Chloe, a facut o forma agresiva de herpes si viata ei a fost pusa in pericol.

Bebelusa a contactat virusul dupa ce Lynette a sarutat-o pe buze. Femeia a observat ca ceva nu este in regula cu fiica si a dus-o de urgenta la spital. Virusul mortal i-a facut creierul sa se umfle, iar in jurul gurii i-au aparut rani dureroase. Herpesul este foarte periculos la nou-nascuti, deoarece acestia nu au sistemul imunitar suficient de dezvoltat ca sa se lupte cu virusul.

Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si